3 סיבות למה עדיף לרכוש רכב מליסינג

5 שנים ago עורך ראשי 0

בשני העשורים האחרונים רכישות רכב יד 2 מחברות ליסינג הפך להיות טרנד מאד נפוץ ופופולארי בקרב הישראלים, האם זה טרנד שאין לו כיסוי או שהישראלים יודעים מה הם עושים ולמה הם מעדיפים לרכוש את הרכב שלהם מחברת ליסינג ולא מאדם פרטי?

בכתבה הבאה נביא בפניכם 3 סיבות למה כדאי ומומלץ לרכוש רכב יד 2 מחברות ליסינג

3 הסיבות לכדאיות העסקה לרכישת רכב יד 2 מחברות ליסינג

1. כי הם מאפשרים לעשות טרייד אין – ברוב המקרים כשאנחנו קונים רכב אנחנו גם מוכרים את הרכב הישן שלנו בכדי לממן חלק מהעסקה ולהיפטר מהעלויות תחזוקה של הרכב הישן, מי שמכר רכב בחייו יודע כמה זה יכול לעצבן ולהטריד, כל אחד מרשה לעצמו להתקשר אליכם בכל שעה ובכל יום ולהתחיל משא ומתן עוד בטרם ראה את הרכב, שלא נדבר על הסוחרים שמנדנדים בלי סוף. בחברות הליסינג מאפשרים לכם לעשות טרייד אין עם הרכב הישן שלכם ובהתאם לבדיקה שהם מעבירים אותו הם נותנים לכם הצעה עליו, אתם תחליטו לקחת או לא.
2. כי רוב החברות נותנות אחריות על המנוע והגיר למשך שנה או שנתיים – איפה תקנו רכב יד 2 שיש לכם עליו אחריות מלאה לגיר ולמנוע למשך שנה או שנתיים? תלוי בחברת הליסינג בה אתם רוכשים.
3. כי זה מאפשר לך לבחור רכב ממש לפי הרצונות שלך בקלות ומתוך מבחר גדול – רכישה בחברת ליסינג מאפשרת לך לבחור את רכב חלומותיך בדיוק כמו שהוא במיון שלך, קילומטראז' נמוך, בלי שריטות, שמור מבפנים, מנוע במצב מצוין ושלדה נקיה מתאונות ומכות, איך זה קורה? פשוט מאד, אתם ניגשים לנציג שמטפל בכם אומרים לו את דגם הרכב שאתם מחפשים, את הקילומטראז', הצבע והמצב הכללי של האוטו, הנציג ניגש למחשב ובודק באופן ארצי בכל הסוכנויות של אותה חברה איפה יש רכב העונה על הדרישות, מתוך מאגר של עשרות אלפי רכבים 90% שתמצאו את הרכב המושלם עבורכם.