אינטרנט מהיר ב-2021

3 שנים ago עורך ראשי 0

אתר e-news מביא לכם את כל החדשות והעדכונים האחרונים בעולם האינטרנט. תוכלו למצוא באתר מגוון כתבות על טכנולוגיות אינטרנט מתקדמות, אינטרנט מהיר ומגוון שירותי אינטרנט חדשניים ויוצאי דופן. כאן ריכזנו עבורכם כמה נקודות על סיבים אופטיים ואינטרנט מהיר ב-2021.

השנה האחרונה הביאה איתה את הבשורה המשמעותית שכולם חיכו לה בכל הקשור לאינטרנט מהיר. מהפכת הסיבים האופטיים שכבשה את המדינה נמצאת בעיצומה, ומגוון חברות מתמודדות על צרכני האינטרנט הביתי ומציעות חבילות אינטרנט סיבים משתלמות בטכנולוגיות מהירות במיוחד. לפני שאתם עוברים לאינטנרט מהיר בטכנולוגיית סיבים אופטיים, חשוב שתכירו כמה דברים על אינטרנט מהיר, סיבים ועתיד המרשתת בישראל.

אינטרנט מהיר – לא רק סיבים

עם כל השמחה והצפייה לקראת טכנולוגיית הסיבים, עדיין מדובר בטכנולוגיה שפריסתה לא הושלמה ולכן לא כל אחד מאיתנו יכול להתחבר לאינטרנט סיבים אופטיים. אמנם בסופו של דבר פריסת רשת הסיבים תגיע להשלמה מלאה ואולי רק אזורים בודדים במדינה לא יזכו לחיבור אינטרנט סיבים איכותי ומתקדם. עם זאת, קיימות טכנולוגיות אינטרנט מהיר נוספות שעושות עבודה טובה גם ככה, ובכלל יכול להיות שאין לכם צורך באינטררנט סיבים מהיר במיוחד. אם השימוש שלכם לא כולל עבודה מהבית וסטרימינג או משחקי רשת כבדים, בהחלט תוכלו להסתפק באינטרנט מהיר סטנדרטי במהירויות של 100, 200 ו-500 מגה.

איזה אינטרנט ביתי משתלם לכם?

יש הרבה חברות שמציעות חבילות משתלמות של אינטרנט ביתי וספק במהירויות שונות וגם אינטרנט סיבים אופטיים מתקדם. כאמור, ייתכן והשימוש שלכם אינו דורש חיבור מהיר במיוחד, ותוכלו לבדוק את כל השירותים הניתנים לצרכני אינטרנט ביתי ולברר מה מתאים לכם במיוחד.

ובכל זאת – סיבים אופטיים, מה זה?

ועדיין, בשורת הסיבים האופטיים משמחת ומרגשת משום שמדובר בשדרוג משמעותי למהירות האינטרנט שלכם. אז מהי הטכנולוגיה הזו על קצה המזלג? מדובר באינטרנט המעביר מידע באמצעות גיד סיבי זכוכית דקים בעלי יכולת הולכת אור, ובעקבות זאת גם להוליך מידע במהירות האור. ממש כך! מדובר בשינוי משמעותי גם ברמת האסטרטגיה המדינית שכן מדינה שתתבסס על טכנולוגיה זו תזכה לייעול משמעותי של רשת האינטרנט ובזכות זאת גם לייעול משמעותי של הכלכלה. קראו עוד באתר שלנו על טכנולוגיית הסיבים.

איך לשפר מהירות אינטרנט

החזון בו כל המדינה גולשת על סיבים אופטיים עדיין רחוק, אך בינתיים יש פתרונות שונים לשיפור מהירות הגלישה שלכם. החל מראוטרים חזקים ועד מגדילי טווח שונים – תוכלו למצוא את הפתרון המתאים לכם. כאן באתר כתבנו כבר על שיטות לשיפור מהירות הגלישה, ותוכלו לבצע זאת בבית.

אינטרנט מהיר – חוויית משתמש טובה

אינטרנט מהיר במיוחד משפר פלאים את חוויית הגלישה ובהחלט אין סיבה שתסתפקו בפחות מזה. אפילו מנוע החיפוש הגדול בעולם – גוגל מתעדף אתרים באינדקס שלו גם לפי מהירות האתר וחוויית המשתמש, כך שגם בעלי אתרים ועסקים באינטרנט עובדים רבות כדי לספק חוויית גלישה מהירה ללא פשרות.

האם אתם יכולים לגלוש כבר בטכנולוגיית סיבים אופטיים?

אם אתם רוצים לדעת האם הבית שלכם יכול להתחבר כבר עכשיו לרשת סיבים אופטיים, בדקו באתרי החברות השונות או התקשרו למוקד הטלפוני, ושאלו האם הונחה תשתית סיבים בשכונה שלכם. במקרה שאינכם יכולים להתחבר עדיין לסיבים, תשאלו מתי מתוכננת הקמת תשתית כזו היות וזה יכול להשפיע על השיקולים שלכם בעת בחירת ספק אינטרנט חדש.

למידע נוסף: דקלה לוי