כך תאיצו את מהירות האינטרנט הביתי שלכם

3 שנים ago עורך ראשי 0

האינטרנט הוא אחד הכלים החשובים ביותר עבור כולנו בעידן בו אנו חיים, וכולנו משתמשים בו באופן יומיומי לצרכים שונים. לרוב אנחנו לא חווים תקלות מיוחדות, אבל כמעט כל אחד מאיתנו יסבול ממהירות גלישה נמוכה מפעם לפעם (במיוחד כאשר כמה משתמשים חולקים את הרשת) וזה בהחלט עשוי להיות בעייתי כשאנו זקוקים לו. הנה כמה טיפים שיאפשרו לכם להאיץ את מהירות הגלישה.

נתקו מכשירים מיותרים

פעמים רבות אנו חווים תקלות במהירות הגלישה ואפילו לא שמים לב שמכשירים אחרים צורכים אינטרנט שלא לצורך (למשל טלוויזיות חכמות, מחשבים שלא נמצאים בשימוש וכן הלאה). נתקו אותם מהרשת ויש סיכוי לא רע שתרגישו את ההבדל בזמן קצר ביותר.

השתמשו במגדילי טווח

רובינו גולשים על ה-WIFI, וכך ככל שיש יותר משתמשים וככל שהמשתמשים הללו רחוקים מהראוטר, הקליטה פוחתת באופן משמעותי ומהירות הגלישה מושפעת מזה כמעט תמיד. מגדילי טווח פשוטים יעזרו בעניין הזה וזה מתאים במיוחד בבתים גדולים יחסית.

אם יש אפשרות – העבירו חלק מהמכשירים לחיבור קווי

זוהי דרך מצוינת להוריד מהעומס על רשת ה-WIFI ואם יש לכם מכשירים שנמצאים קרוב לחיבורים שווה לחבר אותם ישירות.

עברו לסיבים אופטיים

לבסוף – חשוב לדבר על אחת האפשרויות הטובות ביותר להגדלת מהירות האינטרנט שלכם והיא מעבר לסיבים אופטיים. מדובר על תשתית מתקדמת עם סיבים גדולים במיוחד המאפשרים לרכוש חבילות אינטרנט במהירויות די מטורפות ואם אתם חווים גלישה איטית זה בהחלט יהיה משהו חדש עבורכם. שימו לב שלא בכל מקום קיימת התשתית ותוכלו לבדוק בקלות ברשת אם ניתן לבצע את ההתקנה במקום מגוריכם.

נסו לעשות את הדברים האלו וסביר מאד להניח שתצליחו לשפר את מהירות הגלישה.