הקורונה כהזדמנות עסקית

4 שנים ago עורך ראשי 0

 

כותב: יונתן ינושבסקי

בתקופה זו העולם כולו חווה משבר עצום כמותו לא ידע מעולם.

הצעדים הננקטים להתמודדות עם וירוס הקורונה מטלטלות את המשק וגורמים לעסקים רבים לאובדן עבודה והכנסות ורבים מבעלי העסקים לא יודעים אם ואיך ישרדו את המשבר. כל בעלי העסקים מנסים לקצץ בכל הוצאה אפשרית לרבות על הוצאות הפרסום. יחד עם זאת עסקים שיידעו למנף את המשבר ולהיערך בהתאם יוכלו לצאת ממנו מחוזקים.

עכשיו זו השעה שלכם להבין האם העסק שלכם רלוונטי ועדכני למציאות החדשה שנכפתה עלינו? האם יש לכם אתר אינטרנט? האם אתם מבצעים משלוחים? האם ניתן לרכוש אונליין באתר שלכם? אם אתם מציעים שירותים שונים – האם ניתן לבצע שירות אונליין באמצעות שיחות וידאו?

הטכנולוגיה כיום, מאפשרת לנו לבצע פעולות רבות מרחוק ומבלי לצאת מהבית.

 

איך כל זה רלוונטי לבעלי עסקים?

לא משנה איזה סוג עסק יש לכם, עכשיו זה הזמן לשבת ולחשוב איך אתם בונים ומחזקים את הנכסים הדיגיטליים שלכם על מנת להמשיך לפעול ולהיות מוכנים לכל משבר עתידי. וירוס הקורונה יחלוף וחשוב להיערך ליום שאחרי.

דווקא עכשיו זה הזמן למנף את המצב ולהשקיע משאבים בתשתיות חזקות שייתנו לכם מענה טוב לעתיד. תנו ללקוחותיכם ערך מוסף, למשל, אם יש לכם מכולת ולקוחות לא מגיעים בגלל המצב, זה הזמן להציע שירות משלוחים, ככה תהפכו לרלוונטיים ללקוחות שלא יכולים או מפחדים לצאת מהבית, כמו כן, זה הזמן להשקיע בבניית אתר אינטרנט שיאפשר לכם לפעול באופן דיגיטלי גם בעתיד.  תוכלו ללמוד עוד על מה מעניין גולשים ברשת באמצעות כל מיני מערכות, כמו למשל מערכת חינמית של גוגל שמציגה טרנדים בחיפוש  Google Trends חיפוש קל יראה זינוק בחיפושים שקשורים למשלוחי מכולת.

קחו את המידע הזה ותמנפו אותו, תבנו אתר, תשדרגו את האתר הקיים, תעזרו לקהל היעד שלכם לקבל מידע שרלוונטי למצב. זה הזמן שלכם ליצור תוכן איכותי ובעל ערך מוסף עבור קהל היעד שלכם, כך תוכלו לשמור איתם על קשר גם בזמן המשבר וגם לאחריו.

 

אז מה כדאי לעשות עכשיו?

נצלו את הזמן לבדוק האם:

  1. יש לכם אתר אינטרנט?
  2. האם האתר ידידותי למשתמש?
  3. האם התוכן באתר מותאם למנועי החיפוש ומופיע בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל. האם כשגולשים מחפשים אתכם הם מוצאים את האתר שלכם, האם כשהם מחפשים מוצרים שלכם, או מוצרים שירות שאתם מספקים אתם מופיעים בתוצאות החיפוש?
  4. האם האתר שלכם נטען באופן מהיר? או שגולשים מתייאשים ונוטשים עוד לפני שהאתר עלה? האם כשאתם גולשים במובייל האתר עולה בצורה תקינה?
  5. חשוב גם להבין מי קהל היעד שלכם ומה מעניין אותו, מי המתחרים שלכם ומה היתרונות שלכם על פניהם

 

בהתאם למידע שתגלו – תוכלו לתכנן את המהלכים הבאים שלכם ולוודא שלא תישארו מאחור!

 

הכותב, יונתן ינושבסקי, מנהל את מחלקת ה-SEO בחברת Go Digital Marketing

 

מרחבי הרשת:

yoram kraus
יורם קראוס – על בניית משרדי החברות הגדולות בעולם
כך טיפוס הרים הפך אותי למנהל טוב יותר

עוד מרחבי הרשת:
סיבים אופטיים – האינטרנט המהיר של בזק
סדרות חדשות באתר יס
סרטים מומלצים באתר יס
מכונת קפה מקצועית – מבית נספרסו