אנטי וירוס

8 שנים ago עורך ראשי 1

תוכנות אנטי וירוס ששווה להכיר

אף אחד מאיתנו לא אוהב שוירוסים כתוצאה מגלישה באתרים מסוימים, חשיפה לפרסומות והורדת תכנים כמו סרטים וסרטונים מביאה לוירוסים המעודדים האטה של המחשב, תקיעויות, קפיצה של פרסומות ועוד. אז הנה כמה תוכנות אנטי וירוס ששווה לכם להכיר…

•    אנטי וירוס ESET Cybersecurity for Mac – תוכנה זו המותאמת למערכת הפעלה של מחשבי מאק בגרסאות 10.5 Leopard ו-10.6 Snow Leopard מבטיחה הגינה מעולה מפני וירוסים, רוגולות ותוכנות פוגעניות. התוכנה מסוגלת לסרוק את מאגרי הנתונים, ארכיונים, תיקיות וזיכרונות וכך לבלום את התוכנות המזיקות המגיעות למחשב. תוכנה זו תמקסם את היכולות של מחשבי המאק שמאופיינים במערכת הפעלה סגורה ומוגנת בכל מקרה.

•    אנטי וירוס ESET NOD32 – אחת מתוכנות ההגנה היעילות ביותר שפותחו בשנים האחרונות ומתאימה למערכת ההפעלה Microsoft Windows 8/7/Vista/XP. התוכנה מהירה, עוצמתית ומבטיחה הגנה מפני תוכנות אשר מאיטות את המחשב ופוגעות בו בזמן גלישה, עבודה או שיוט.

•    תוכנת אבטחה AVG FREE – פתרון אבטחה חינמי יעיל ופופולארי אשר יודע להתמודד כמעט עם כל סוגי התכונות הרעות והפוגעניות, מבצעת אינטרגרציה עם תוכנות נוספות.

•    תוכנת MACKEEPER–  תוכנה המחלקת את עצמה לשני חלקים. בחלק הראשון ניתן לבצע סריקת וירוסים מהירה אשר תשמור על מחשב המאק שלכם נקי לזמנים קצרים בהם אין לכם את הזמן או היכולת לבצע סריקה ארוכה וממושכת. הסריקה המהירה מאתרת את כל הוירוסים שפוגעים במחשב ולמעשה מבצעת ניקוי אוטומטי, מהיר ויעיל המאפשר למחשב להמשיך לעבוד במהירות המאפיינת את מערכת ההפעל של מקינטוש. במקביל יש עוד מערכת המבצעת סריקה איטית, עמוקה ומדויקת המאתרת באופן יסודי את כל התקלות, התוכנות, הסרטונים והקבצים שגורמים למחשב שלכם נזק, מסמנת לכם אותם ומאפשרת לכם למחוק אותם באותו רגע שבו אותרו. התכונה אומנם בתשלום אבל היא מהווה תמורה מצוינת לכסף אותו תשלמו אחת לשנה. אחת לתקופה החברה מציעה גרסה חדשנית, מתקדמת ומועילה יותר.

בנוסף כדאי לבדוק: יש לכם עסק? כדאי שתבדקו אם אתם מוגנים כמו שצריך ע"י אבטחת מידע לעסקים.