שלושה שעונים חכמים מומלצים מבית סמסונג

8 חודשים ago עורך ראשי 0

השעונים החכמים הפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מהארסנל הטכנולוגי של כולנו והם מביאים איתם הרבה יתרונות, פונקציות ולא מעט נוחות. אם אתם מחפשים שעון חכם איכותי, אין ספק שהמוצרים של ענקית הטכנולוגיה סמסונג הם בחירה מעולה, והנה שלושה דגמים מומלצים שכדאי בהחלט להכיר.

Samsung Galaxy Watch 4

שעון חכם עשיר בתכונות המציע שילוב נפלא של סגנון, ניטור מדדים ומעקב בריאותי ופונקציונליות מרשימה. עם חיישני בריאות מתקדמים כמו ניטור דופק, מדידת סטורציה ומעקב אחר אק"ג, מדובר באחד השעונים המומלצים לחובבי כושר גופני. השעון מתבסס על מערכת ההפעלה Wear של סמסונג, מה שמבטיח שילוב אפליקציות חלק ושימוש אינטואיטיבי ופשוט. עם תצוגת AMOLED, אפשרות להתאמה אישית ועיצוב יוקרתי וחדשני, זהו אחד הדגמים המומלצים בלי ספק.

Samsung Galaxy Watch Active 2

שעון חכם שמותאם במיוחד לאורח חיים פעיל, מתהדר בעיצוב מלוטש ובמגוון פיצ׳רים נפלאים לספורטאים. הוא מגיע עם GPS מובנה העוקב במדויק אחר מסלולי אימון ועם חיישן ECG ומד דופק עם דיוק מרשים ביותר. המסגרת התומכת במגע מקלה על השליטה בו וניתן לסנכרן אותו בקלות עם הטלפון החכם ועם מגוון אפליקציות. לכל זה צריך להוסיך את המשקל הנמוך שלו, מה שהופך אותו למושלם למגוון סוגי אימונים.

Samsung Galaxy Watch 3

שילוב של אסתטיקה קלאסית עם טכנולוגיה מודרנית, שעון חכם שמציע מראה מסורתי לצד יכולות חכמות. הוא כולל פיצ׳רים מעולים כמו מסגרת מסתובבת לשליטה נוחה, מערכת מקיפה של חיישני בריאות (כולל זיהוי נפילה וניטור לחץ דם) וקישוריות LTE שמאפשרת לבצע שיחות ולהגיב להודעות מבלי להשתמש בטלפון החכם. עם חיי הסוללה מרשימים, עיצוב קל ומגוון מאפיינים לחובבי הכושר, אופציה רב-תכליתית שמתאימה בהחלט לשימוש יומיומי.

 

מרחבי הרשת:

סיבים אופטיים – הצטרפו לשירות אינטרנט סיבים אופטיים yes+FIBER מבית yes