גוגל משיקה לוח מחיק "חכם" לארגונים וחברות

7 שנים ago עורך ראשי 0

גוגל מציגה את Jamboard, שזהו לוח מחיק, רק שהוא בענן. הלוח נראה כמו צג טלוויזיה סטנרדטי והוא מאפשר לארגון ולעובדיו לנהל ישיבות מרחוק עם עובדים אחרים הפזורים ברחבי העולם.

זאת באמצעות אפליקציה נלוות או לחילופין Jamboard אחר שנמצא במקום אחר. הלוח עצמו נראה כמו צג טלוויזיה שעליו ניתן לנהל את הישיבה.

המטרה של הלוח המחיק "החכם" הינו לשנות לחלוטין את פני הישיבה של עובדי החברה ולהפוך אותה לאטרקטיבית ונוחה יותר.

ניתן באמצעות Jamboard להשתמש בכלים הרגילים של גוגל כדוגמת מנוע החיפוש הסטנדרטי, ג'ימייח, גוגל דרייב וכדומה.

כמו כן, ניתן לבצע פעולות נוספות כדוגמת שיתוף קבצים, הדבקה על הלוח ושיתוף של קבצים שונים שנמצאים בגוגל דרייב.

אם בהרבה פגישות חברה אנשים נהיים חרדים ללוח ומבקשים לא למחוק את התוכן שמופיע עליו, או שיש צורך לצלם אותו, Jamborad מייתר את החרדות הללו.

זאת, מכיוון שהוא מאפשר סינכרון עם ענן, כך שכל תוכן הפגישה נמצא בגוגל דרייב וניתן לגשת אליו מתי שמעוניינים בכך, מה שמסייע לשימור הזיכרון הארגוני של החברה.

ה-Jamboard מגיע עם מפרט טכני מעניין. הגודל שלו הוא 55 אינץ', אחר הוא מגיע עם רגלים שלהן גלגלים, כך שניתן להזיז אותו ממקום למקום די בקלות. פרט לכך, המסך עצמו הוא מסך מגע חכם שיודע להבחין נניח אם מנסים למחוק ממנו משהו או שמעוניינים לכתוב עליו תוכן ידני. התחושה שמשתמשים בו היא תחושה דומה לשימוש בלוח מחיק רגיל.

בנוסף לכך, Jamboard כולל חיבור ל-WIFI, מצלמת HD ורמקול שמסייעים לניהול הפגישות בקלות רבה יותר.

חשוב לציין, כי גם למייקרוספט יש מוצר דומה מאוד, אולם גוגל צפויה להציע את ה-Jamboard למכירה במחיר זול בהרבה במהלך שנת 2017.