שיווק בגוגל אורגני כל האמת

4 שנים ago עורך ראשי 0

בתור עסק המחזיק בידיו אתר אינטרנט יש לכם אפשרויות שיווק רחבות ומגוונות להביא תנועה לאתר ולגרום להמרות שיכניסו כסף לכיסיכם, אך הערוץ המועדף על הרוב עד היום היה תמיד שיווק האתר בתוצאות החיפוש האורגניות, כלומר הקלדת הביטויים הרלוונטיים לכם בגוגל תעלה את עמודי האתר שלכם.

בכתבה זו נעסוק למה ערוץ זה הוא הכי פופולארי, האם הסיבות לכך מוצדקות, יתרונות וחסרונות וגם טיפ כללי לאלו שמוגבלים בתקציב.

שיווק בגוגל אורגני

אז אם תשאלו את רוב בעלי האתרים למה דווקא להשים את רוב המיקוד על האורגני הם יגידו לכם שבחשיבה לטווח הרחוק השיווק האורגני יעלה פחות כסף פר המרה וזה נכון באופן חלקי… זה בטוח היה נכון לימים עברו לפני 4-5 שנים אבל מאז ועד היום גוגל עוברת רצף שינויים דרסטיים הדוחפים את תוצאות האורגניות למטה ומעלות את קרנות המודעות הממומנות שלהם או את הנכסים שלהם עצמם, בשורה התחתונה הם מחפשים להגדיל את הרווחים שלהם על פני "תנועה חינם" לאתר שלכם.

תוסיפו לכך שעלויות השיווק האורגני התייקרו מאד בשנים האחרונות וחברה מקצועית שתעשה לכם באמת עבודה נאמנה תגבה על כך לא מעט כסף והרי לכם ירידה באפקט של הערוץ האורגני לעומת התחזקותה של המדיה הממומנת.

עוד פרט שחשוב לדעת הוא שקידום אורגני לוקח זמן, התוצאות לרוב לא יגיעו ממחר להיום בטח שלא באתר חדש ללא כל עבר בגוגל בעוד שבמודעות הממומנות התוצאות הן מהיום למחר, שמתם כסף על קמפיין ממומן, מחר תתחילו לראות ממנו גולשים, בעוד חודש יבצעו לכם אופטימיזציה על הקמפיינים שלכם, יחזקו לכם את המודעות המצליחות ויפסיקו את המודעות החלשות והנה גם שיפרתם בחודש השני את העלות הקלקה ואחוזי ההמרה.

חסרון אחרון לקידום האורגני הוא שבכל עדכון אלגוריתם של גוגל אתם חשופים לפגיעה.