מכלול שיווק דיגטלי מהו

4 שנים ago עורך ראשי 0

שיווק דיגטלי בעבר היה קל להבנה, יש חברה שמקדמת את האתר שלכם בגוגל בצורה אורגנית ובצורה ממומנת וזהו אלו היו האפשרויות, אבל מאז 2006 שפייסבוק נכנסה חזק לתמונה ועד היום התווספו מספר רחב של אפשרויות שיווק דיגטליות שתוכלו להוסיף לעסק שלכם ועליהן נרחיב מיד.

קידום למען תנועה

דרך השיווק הנפוצה ביותר היא קידום האתר והעסק בצורה דיגיטלית על מנת להביא תנועה לאתר העסק או לחנות הפיזית, את זאת עושים על ידי דרכי השיווק הבאות:

• קידום גוגל אורגני – הדרך הבסיסית ביותר להתחיל קידום היא לקדם את האתר שלכם בתוצאות האורגניות על ידי מספר טכניקות שונות כדי שיופיע על תוצאות החיפוש הרלוונטיות לכם וכך גולשים יגיעו לאתר שלכם.
• גוגל ביזניס – גוגל ביזניס הוא פלטפורמה מעולה להצגת העסק שלכם ולהזרמת תנועה ישירות לאתר או לחנות שלכם על ידי פיצ'ר ניווט שיוביל את הגולש עד לחנות הפיזית שלכם.
• גוגל ממומן – גוגל ממומן זה השלב הראשון שכמעט כל עסק שפתח אתר עושה, בפרסום בגוגל ממומן תראו תוצאות מהיום למחר בעוד בגוגל אורגני תאלצו להמתין תקופה ארוכה של כמה חודשים עד שהתנועה של הגולשים תתחיל לזרום.
• ערוץ יוטיוב – דרך יעילה מאד להגיע לגולשים ולהפנות אותם לאתר שלכם או לחנות שלכם היא על ידי סרטונים, בעיקר אם תצליחו לעשות הדרכות.
• ערוץ אינסטגרם – אינסטגרם הוא ערוץ פופולארי מאד בוא תפגשו בעיקר קהל צעיר יותר ותוכלו להזרים אותם לאתר או לחנות שלכם על ידי שיווק העסק בתמונות.
• פייסבוק – הרשת החברתית הגדולה ביותר מאפשרת לכם מגוון רחב של אפשרויות תפוצה בחינם או בתשלום להגיע ללקוחות פוטנציאלים מאד ממוקדים.

 

מרחבי הרשת
עו"ד שי פניני – עורך דין מסחרי אזרחי
משרד עורכי הדין שי פניני