קידום אתרים

3 שנים ago עורך ראשי 0

קידום אתרים הוא מקפצה מעולה לעסק שלנו, ומאפשר לנו להגדיל את החשיפה לאתר, להגדיל את אחוזי ההמרה, ובסופו של דבר לסגור עסקאות. מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה, כאשר סכום הכסף שתוציאו על קידום, יהיה כאין וכאפס לעומת הרווחים שיחזרו אליכם. אז אילו סוגי קידום אתרים קיימים? מה ההבדלים בניהם, ומה הקידום הכי משתלם עבורכם?

קידום אורגני – הסבלנות משתלמת

קידום אורגני מתייחס לקידום באמצעות קישורים והבנה של האלגוריתם של גוגל. מערך הקידום האורגני נעשה לרוב על ידי איש מקצוע, שמבצע עבורנו מחקר מילות מפתח. לאחר מכן, מקדם האתרים מבצע עבורנו בניית קישורים. הכוונה היא שמילות מפתח שונות יופיעו באתרים חזקים אחרים, ויפנו את הגולשים לאתר שלנו. זמן הבילוי של הגולש באתר, ישפיע גם הוא על הדירוג של גוגל. זו הסיבה שיש להפנות לעמודים בעלי ערך, שיוכלו לתת לגולש מידע רלוונטי ומעניין.

בניגוד לציפיות, לקידום האורגני לוקח זמן לעבוד. תצטרכו להמתין בסבלנות פרק זמן של 3-4 חודשים. היתרון המובהק של קידום אתרים אורגני, הוא שברגע שהוא מתבצע בצורה נכונה, הוא יכול להזרים תנועה לאתר שלנו באופן טבעי. לאחר שבניית הקישורים תתבצע, אנשים יגיעו באופן טבעי דרך גוגל ואנחנו נהנה מטראפיק רלוונטי וחינמי.

קידום ממומן

האופציה השנייה שעומדת בפני עסקים שרוצים לקדם את האתר שלהם, היא קודם ממומן. קידום ממומן יהיה בדמות מודעה לבית העסק, שתקפוץ למי שמחפש עסקים דומים. למשל, אם אתם נגרים בעובדים באזור המרכז, מי שיחפש את מילות המפתח "עבודות עץ תל אביב", ייחשף למודעה שלכם. מדובר בגישה לקהל מפולח, שמתעניין בדיוק באותו סוג השירות באותו אזור בארץ, מה שמגדיל את הסיכויים להיחשף ללקוחות פוטנציאלים חדשים.

החיסרון הבולט של קידום ממומן, הוא עניין התשלום. כל עוד תשלמו לגוגל, המודעה שלכם תופיע, אולם ברגע שתחליטו להוריד את התשלום, המודעה שלכם תיעלם. קידום ממומן, בשונה מקידום אורגני, ישפיע כל עוד אתם משלמים. לעומת זאת, קידום אורגני יכול להמשיך "לרוץ" בחינם.

קידום בפייסבוק

אופציה נוספת שעומדת בפני מקדמי האתרים היא הקידום בפייסבוק. בין אם מדובר בקמפיין ממומן, או קידום מודעות, אנשי המקצוע שתבחרו יחליטו עבור דרך הפעולה הטובה ביותר עבורכם. ניתן להגיד, כי עליכם לבחור את תמהיל הערוצים הטוב ביותר עבורכם, שיתן את התוצאות הטובות ביותר עבור העסק שלכם.

קידום אתרים – לא מה שחשבתם

בתי עסק רבים מציעים חבילות קידום שונות, הכוללות קידום במספר ערוצים במקביל. בסופו של דבר, מה שייתן את התוצאות האפקטיביות ביותר יתגלה לאורך זמן.

חשיבות קידום האתרים

עסקים שלא מקדמים את האתר שלהם, נשארים מאחור במרוץ התחרותי. ירדן דיגיטל, יספקו עבורכם מגוון שירותים, מקידום אורגני, קידום ברשתות החברתיות, וקידום ממומן כדי שתשיגו את התוצאות האפקטיביות ביותר, בזמן הקצר ביותר.