טיפים להאצת מהירות האינטרנט הביתי

2 שנים ago עורך ראשי 0

אינטרנט ביתי מהיר זה אחד הדברים החשובים ביותר לכולנו וזה לא משנה אם אנחנו צריכים אותו לצורך עבודה או סתם בשביל הכיף לצפייה בסדרות או למשחקים ברשת. לפעמים האינטרנט הוא מהיר עם ביצועים טובים, אבל כולנו מכירים את הרגעים האלה שבהם הוא הרבה פחות. אם זה קורה לכם הרבה אז אתם וודאי מחפשים דרכים לשפר את המצב וזה הזמן להכיר כמה טיפים שאולי יעזרו.

מנתקים מכשירים מיותרים

הרבה פעמים הגלישה איטית משום שמכשירים אחרים מחוברים ומאטים את הגלישה. בדקו אם יש מכשירים אחרים המחוברים לאינטרנט שאין בהם שימוש ונסו לנתק אותם. בהרבה מאד מקרים תרגישו שיפור מיידי במהירות הגלישה כתוצאה מכך.

נעזרים במגדיל טווח

אם אתם גולשים על רשת ה-WIFI ולא בחיבור קווי, יכול להיות שהגלישה איטית בגלל שאתם מרוחקים מהראוטר או נמצאים בממ״ד. כדי לפתור את הבעיה הזו ניתן להשתמש במגדילי טווח, מכשירים פשוטים וזולים יחסית שיעזרו להגביר את עצמת האות.

מתחברים בחיבור קווי

האם יש לכם אפשרות להתחבר לאינטרנט בחיבור קווי ולא לגלוש על ה-WIFI? בהרבה מאד מקרים החיבור הקווי יהיה הרבה יותר מהיר ואם אתם עובדים על מחשב נייח או נייד אז אפשר להתחבר בקלות עם כבל רשת ישירות למודם.

עוברים לאינטרנט סיבים מהיר

באתרים שונים ברשת תוכלו לבדוק אם בכתובת שבה אתם גרים קיימת תשתית לאינטרנט סיבים אופטיים מהיר. במידה וכן תוכלו להתחבר לאינטרנט מהיר הרבה יותר ובהרבה מקרים אפשר אפילו ללכת על חיבור יציב של 1000 מגה העלאה והורדה. נסו את כל הדרכים האלו ויש סיכוי לא רע שתוכלו לשפר באופן משמעותי את מהירות הגלישה וליהנות מהאינטרנט והשימושים השונים הרבה יותר.

 

מרחבי הרשת:

מטרנה מחברת בין אימהות בחופשת לידה

מטרנה – כתבה באתר דה מרקר