איך לבחור אינטרנט לעסקים?

שנה 1 ago עורך ראשי 0

אם גם אתם מנהלים עסק בישראל – סביר מאד להניח שגם אתם נדרשים לחיבור אינטרנט חזק ויציב כדי לנהל אותו על הצד הטוב ביותר. זה נשמע אולי כמו עניין טריוויאלי לכאורה, אבל האמת שהרבה מאד בעלי עסקים פשוט לא יודעים איך לעשות את הבחירה הנכונה. נוסף על כך אם אתם מתכננים להקים עסק, חשוב שתכירו את הפרמטרים המשמעותיים בעת בחירת אינטרנט לעסק. הנה כמה טיפים מנצחים שיעזרו לכם בכך.

תשתית

ההמלצה הראשונה והעיקרית היא לבחור באינטרנט שרץ על תשתית עדכנית ואיכותית. התשתית הטובה ביותר בישראל כיום היא תשתית הסיבים האופטיים וכיום ניתן להתחבר אליה כמעט מכל מקום בארץ. לפני שאתם מתחברים, בררו אם קיימת האפשרות היכן שנמצא העסק שלכם.

מהירות חיבור

הרבה מאד עסקים (בטח כשמדובר על משרדים גדולים ועל חברות הייטק) זקוקים לאינטרנט חזק ומהיר במיוחד. במקרים הללו מומלץ ללכת על מהירות החיבור הגבוהה ביותר שניתן למצוא וכיום האפשרות הטובה ביותר היא של 1000 מגה.

שירות לקוחות ותפעול תקלות מהיר

האינטרנט בישראל הוא יציב יחסית ולרוב אין תקלות מיוחדות, אבל זה לא אומר שזה לא קורה אף פעם. כשמדובר על עסק כל נפילה של האינטרנט עשויה להיות גורלית ולכן חשוב שתקלות יתופעלו במהרה. מומלץ לבחור ספק שיידע לתת מענה מהיר במקרים מהסוג הזה, גם בטלפון קודם כל וגם בהגעה לתיקון תקלות לאחר מכן במידת הצורך.

פתרונות אבטחה מתקדמים

עסקים חייבים לוודא שהמידע שלהם שמור ומוגן כדי לשמור על עצמם מפני מתחרים ולשמור גם על הלקוחות. ההמלצה הרותחת היא ללכת על ספק אינטרנט איכותי שיודע להציע מגוון של פתרונות אבטחה מתקדמים לעסקים – חומת אש, תוכנות אנטי וירוס, סינון אתרים ותכנים זדוניים וכן הלאה. שווה בהחלט לשאול את הנציגים בנושא כשאתם פונים לחברות השונות לקבלת הצעת מחיר. מרגישים שהגיעה השעה ושזה הזמן להקים את העסק שתמיד חלמתם עליו? אין ספק שניהול עסק עצמאי זה דבר נהדר, אבל גם כזה שצריך לעשות בכובד ראש, אחרת זה יכול להיות מסוכן כלכלית. אז רגע לפני שאתם יוצאים לדרך, הנה כמה טיפים ששווה לאמץ.

טיפים נוספים להקמת עסק חדש

מעבר לבחירת אינטרנט לעסק בעת הקמת עסק חדש, יש כמה דברים שחשוב לדעת. אנחנו כאן כדי לספק לכם כמה טיפים יעילים להתחלה עסקית חלקה. בדקו את הכדאיות הכלכלית של העסק הרבה פעמים יש לנו רעיונות שנראים לנו טובים בתיאוריה, אבל בפועל הם לא באמת כאלו. לפני שמחליטים אם ללכת על זה או לא, הדבר החשוב ביותר הוא לבדוק היתכנות כלכלית. כלומר – האם העסק אמור להיות רווחי או לא. אפשר לעשות זאת בעצמנו באמצעות מודלים ברשת או להיעזר באנשי מקצוע. בנו תכנית עסקית לא יוצאים לדרך סתם כך? הבנתם שאכן יש היתכנות וכדאיות כלכלית? זה הזמן ליצור תכנית עסקית ברורה עם משימות, יעדים ומדדים ברורים להצלחה שאפשר למדוד. אל תעשו את זה לבד היעזרו לכל אורך הדרך באנשי מקצוע טובים. אנשי חשבונאות ופיננסיים, אנשי שיווק, עורכי דין אם יש צורך. שווה בהחלט גם לשתף את בני המשפחה והחברים הקרובים שיוכלו לתת תמיכה מוראלית ולפעמים גם מעבר לזה. פתחו תיק עוסק אל תתחילו לפני, חבל מאד להסתבך שלא לצורך עם רשויות המס. התהליך הוא קל ופשוט ואפשר לסיים אותו ביום אחד כשעוברים אצל כל אחת מהרשויות הרלוונטיות. פתחו חשבון בנק מאד מפתה ״להתעצל״ ולהשתמש בחשבון הפרטי שלנו, אבל צריך לדעת שמהלך כזה רק יכול לעשות צרות. מומלץ בחום לפתוח מראש חשבון בנק שבו ננהל את כל ההכנסות וההוצאות השוטפות שלנו. מעבר לכך צריך לדעת שניתן לקבל הטבות מהבנקים על חשבון עסקי לעסקים בתחילת דרכם וזה משהו שלחלוטין יכול להשתלם עבורינו.

מרחבי הרשת:

מטרנה – הכי קרוב אלייך אמא , עמוד הפייסבוק של חברת מזון התינוקות המובילה בישראל.

סמסונג גלקסי פולד 5 – המתקפל החדש מבית סמסונג

סמסונג גלקסי פליפ 5 – סמטארטפון הדגל החדש מבית סמסונג

גלקסי פליפ וגלקסי פולד – המתקפלים החדשים מבית סמסונג