להתחבר ישיר: הכירו את ספקי שירותי הסטרימינג של ישראל

8 חודשים ago עורך ראשי 0

שירותי הסטרימינג בישראל עברו מהפכה של ממש בשנים האחרונות וכיום ניתן להתחבר בקלות לשירותי סטרימינג מעולים במחירים נוחים וללא שום התחייבות. לא בטוחים עדיין מה האפשרות הטובה ביותר עבורכם? הנה סקירה של כמה מהאפשרויות המובילות.

Free TV

ככל הנראה מדובר היום בשירות הסטרימינג הטוב והזול ביותר בישראל. מחיר freetv מיוחד לימי ההשקה עומד על 29.90 שקלים לחודש או מנוי פרימיום במחיר של 39.90 שקלים בלבד. המנויים כוללים גישה לעשרות ערוצים, כולל הערוצים המסחריים ומגוון ערוצי ספורט וכן ספריית VOD עשירה במיוחד. שימו לב כי מחיר freetv הוא מחיר קבוע לכל החיים ומומלץ להירשם בהקדם לפני שמחירי ההשקה נגמרים.

סטינג TV

סטינג TV הוא שירות הסטרימינג של חברת יס. ניתן להתחבר למספר חבילות שונות עם ארבעים ערוצי סדרות, מדע, טבע, דוקו, היסטוריה ועוד. החבילות השונות כוללות גם אינטרנט סיבים מהיר וניתן לבחור גם בחבילות משולבות עם מנוי נטפליקס או דיסני פלוס. כמובן שניתן גם לרכוש מנוי טלוויזיה בלבד במידת הצורך.

פרטנר TV

שירות הסטרימינג של פרטנר מציע גישה לעשרות ערוצים שונים, ספריית VOD לא רעה בכלל, שירות קאצ׳אפ עם צפייה בתכנים ששודרו עד שבועיים אחורה ואפשרות לרכישת חבילות פרימיום (למשל חבילת ספורט מורחבת). ניתן לבחור חבילות שונות ולהוסיף גם חיבור לאינטרנט סיבים מהיר, קו טלפון ביתי, קווים סלולריים ועוד.

סלקום TV

סלקום TV מציעה גישה לעשרות ערוצים וחיבור דרך ממיר ייעודי או התקנה על טלוויזיה חכמה. השירות כולל קאצ׳אפ, גישה לספריית VOD ואפשרות להתחבר לשירותים נוספים כמו ספוטיפיי או אמאזון דרך הממשק.

מחיר freetv הפך את שירות הסטרימינג הזה לשירות המומלץ ביותר בישראל כיום ואם אתם מחפשים תמורה מעולה ביחס למחיר זהו ככל הנראה השירות הטוב מכולם.

 

מרחבי הרשת:
מטרנה – שיתוף פעולה מעניין עם עמותת ער"ן – תמיכה נפשית להורים לאחר לידה
מפת האימהות: פיתוח משותף לחברת הסטארט אפ JAMA וחברת מטרנה