שימוש בעטים למיתוג – קל, יעיל וזול

2 שנים ago עורך ראשי 0

ושיווק של העסק שלנו זה אחד הדברים הכי חשובים שיש. כמובן שצריך להשקיע באפיקים כמו אינסטגרם ופייסבוק, קידום בגוגל ועוד, אבל צריך לזכור שהרבה פעמים הפרסום הקלאסי, הפשוט והישיר הוא זה שעובד הכי טוב. למשל, עטים ממותגים זה משהו שיכול לגרום לעסק שלכם להיות בכל מקום ולהפוך לדבר הראשון שחושבים עליו בכל פעם שרוצים לכתוב או לשרבט משהו. הנה היתרונות של עטים ממותגים.

עטים ממותגים יתרונות

אם כך, למה זה רעיון כל כך מנצח? יש לכך כמה וכמה סיבות:

  • זה זול: אנחנו לא מדברים קמפיינים מתמשכים וארוכי טווח, שטחי פרסום יקרים ופיצוח מדויק של מסרים מורכבים. עטים ממותגים הם איכותיים וזולים, אפשר לקנות אותם רק מתי שצריך ותוכלו לקבל הרבה יחידות בסכום נמוך ולחלק ללקוחות ולעובדים.
  • אנשים באמת משתמשים בזה: לקוחות, משקיעים, משתפי פעולה פוטנציאליים – כולם משתמשים בעטים במהלך היום לדברים שונים. כשהם מוציאים עטים ממותגים מהתיק עם הלוגו שלכם, אתם הדבר הראשון שעולה להם לראש.
  • עטים זה גם קלאס: היופי הוא שאפשר לבחור עטים זולים ופשוטים יותר. כאלה שאפשר לחלק ללקוחות, לתת לעובדים בשפע לשימוש ואפילו להציע כמזכרת קטנה לאורחים בביקור אצלכם. מצד שני, הם יכולים גם להיות מוצר יוקרתי ואפשר להציע אותם כמתנות לחגים לעובדים, מתנות ללקוחות זהב שאתם רוצים לצ'פר, פרסים בתחרויות וכן הלאה.

אז למה אתם מחכים?

כשמבינים את כל היתרונות הבולטים של המוצר, רואים שאין סיבה שלא לפעול באפיק הזה כמעט מייד. גם לכם שווה לנסות ולהזמין כמות קטנה, אשר בהמשך תמיד אפשר להזמין עטים ממותגים נוספים. קל, יעיל וזול, כבר אמרנו?

 

מרחבי הרשת:

מטרנה מחברת בין אימהות בחופשת לידה

מטרנה – כתבה באתר דה מרקר