מרצדס חשפה מכונית אוטונומית חשמלית שתושק בשנת 2020 במהלך תערוכת הרכב של פריז

8 שנים ago עורך ראשי 0

בתערוכת הרכב של פריז שנערכה בספטמבר האחרון, הציגו חברות הרכב הגדולות בעולם מספר דגמי רכב חדשים שצפויים לעלות על הכביש בשנים הקרובות.

עבור החברות השונות זוהי הייתה הזדמנות טובה להציג לעולם מה הם מכינות לעתיד.

כך, לדוגמא חברת מרצדס הגרמנית שנמצאת בתחרות קשה עם מספר חברות, הציגה מכונית חשמלית אוטונומית שתצא לשוק בשנת 2020.

המכונית שאותה הציגה מרצדס הינה מדגם Generation eq, שהינה רכב כביש ושטח חשמלי ובפועל מדובר על מכונית שהיא "היהלום שבכתר" של מרצדס המצביע על הכיוון בו בחרה החברה לייצור של רכבים המונעים באמצעות הנעה חשמלית.

הדגם אותו הציגה החברה ממחיש כיצד יוכלו רכבים חשמליים להשתלב בכבישים בשנים הקרובות, וכיצד חוויית השימוש של הנהגים ברכבים אלו תראה .

המפרט שהציגה מרצדס ללא ספק מצביע על כיוון חדשני, מעניין חסכוני ומתקדם מבחינה טכנולוגית.

הדגם של ה- Generation eqמראה על כך שחברת מרצדס בחרה להיכנס לתחומים חדשים, שעד כה לא הייתה לה נגיעה אליהם.

בהשקת דגם זה ניתן לראות כי מרצדס בחרה להמחיש את היכולות שלה בשילוב של מספר תחומים מורכבים כדוגמת הנעה חשמלית, קישוריות ונהיגה אוטונומית.

לדוגמא, מערכת ההנעה החשמלית של ה- Generation eq כוללת זוג מנועית חשמליים וסוללות המאפשרות נסיעה של 500 ק"מ אך ורק באמצעות החשמל (וזהו רק פן קטן בתכנון של הרכב).

כמו כן, המכונית תצויד גם בטכנולוגיית V2V, שהינה טכנולוגיית לשיתוף מידע בין רכבים המאפשרת לרכב להבחין ברכבים אחרים הנמצאים בסביבה ולהחליף עימם מידע כדוגמת סכנות שונות שיש בכביש או שינויים בכביש עצמו.

לפי מרצדס, ה-Generation eq מעניק חווית משתמש אישית מיוחדת. כך, שכל נהג יוכל ליהנות מתהליך הנסיעה ברכב שיתאימו לדרישותיו של הנהגה.

 

 למידע נוסף:

השכרת רכב בירושלים
השכרת רכב בתל אביב
השכרת רכב בבני ברק