3 רכיבים שחייבים במחשב חדש

4 שנים ago עורך ראשי 0

מתכננים ללכת לרכוש מחשב חדש ואין לכם יותר מידי הבנה בתחום? זה בסדר גמור אתם כמו חלק גדול מאד מהאוכלוסייה, אתם לא חייבים להבין במחשבים כדי לרכוש מחשב טוב כל שעליכם לעשות זה לדרוש לפחות את שלשת הדברים הבאים שיהיו במחשב ואתם מסודרים.

אז מהם שלשת הרכיבים שכדאי ויהיו לכם במחשב? מיד תקבלו את התשובות

1. הרדיסק SSD – מי שרוכש היום מחשב בלי הרדיסק SSD עושה טעות חמורה, זהו הרדיסק הרבה יותר טוב ומהיר מההרדיסקים הרגילים, הוא בנוי גם בשיטה אחרת שיותר עמידה בפני מכות ונפילות חשמל (אחת המחלות של ההרדיסקים הרגילים הם מכות שהם חוטפים או נפילות חשמל). הרדיסק SSD יגרום למחשב שלכם לפעול מהר יותר, למערכת ההפעלה לעלות תוך מספר שניות וכמו שציינו קודם יהיה גם עמיד יותר בפני נזקים.
2. מעבד חזק – המעבד הוא לב ליבו של המחשב, הוא המוח והמפעיל, מעבד חזק יגרום למחשב שלכם לבצע חישובים ופעולות מהר יותר לכן כדאי לבחור במעבד עם כמה ליבות של חברת אינטל או AMD, עם הטכנולוגיה האחרונה וכמובן שיהיה חזק.
3. זיכרון של לפחות 8 ג'יגה אם לא יותר – כדי שהמעבד יצליח להתמודד עם כמות המידע בצורה יעילה יותר הוא נעזר בזיכרון RAM שמוריד את כמות הפניות למעבד ועוזר לו להתמודד עם החישובים שהוא צריך לעשות, ככל שהזיכרון גדול ואיכותי יותר ככה הוא יותר יקל על המעבד ומהירות המחשב כולה תשתפר.

 

עוד משהו שיעניין אותך:

יורם קראוסכתבות נבחרות
גלקסי S23
– כל מה שצריך לדעת על מכשיר הדגל מבית סמסונג
עופר איתן – על הסטארט אפ שמייצר הכנסות ממנוע החיפוש הפנימי באתר

יורם קראוס – לבנות את ההיסטוריה