ג'ו דלק: קפה, דלק ורד אורבך – מאחורי הקלעים של קמפיין חדש ומפתיע

2 שבועות ago עורך ראשי 0

חברת דלק ישראל משיקה קמפיין חדש ומפתיע בכיכובו של רד אורבך, סולן להקת רד בנד האגדי. הקמפיין החדש מסמן שינוי מיתוגי משמעותי עבור החברה, שמתמקדת כעת בחוויית חנויות הנוחות תחת המותג "ג'ו דלק" ובקפה איכותי מתוצרת כחול-לבן.

הבחירה הלא שגרתית של רד אורבך בתור הפרזנטור החדש של דלק:

הבחירה ברד אורבך כפרזנטור עשויה להיראות לא שגרתית, אך בחברת דלק רואים בו התאמה מושלמת למותג. רד, ג'ינג'י בדיוק כמו הלוגו האדום של דלק, הוא דמות קומית שיכולה להגיד ולעשות דברים שאחרים לא יכולים. הוא מייצג ישראליות יחד עם בינלאומיות, אותנטיות ומביע גאווה לאומית, תוך שהוא מציג את המותג מנקודת מבט ייחודית.

הקשר בין קפה ודלק:

ג'ו דלק מציגה חיבור טבעי בין שני מוצרי צריכה אהובים: קפה ודלק. הקפה האיכותי של ג'ו, המוגש באופן בלעדי בחנויות הנוחות, הפך לסימן ההיכר של המותג. שינוי שם הרשת מ"מנטה" ל"ג'ו דלק" מחזק את הקשר בין שני המוצרים ומדגיש את החוויה הייחודית שמציעה החברה בחנויות הנוחות שלה עם קפה איכותי מתוצרת ישראלית.

גאווה ישראלית:

הקמפיין החדש של ג'ו דלק שם דגש על גאווה ישראלית. בחברה בחרו ברד אורבך, אמריקאי במקור, כדי להציג את הישראליות מנקודת מבט חיצונית. רד מדגיש את הערכים הישראליים של חוזק, עמידות וחוש הומור, תוך שהוא מחבר את המותג למצבים יומיומיים שכולנו נתקלים בהם בתחנות הדלק ויכולים להזדהות איתם, עם האמירה הייחודית שלו בעניין.

הקמפיין החדש של ג'ו דלק עם רד אורבך הוא צעד נועז ומעניין שמסמן תפנית אסטרטגית עבור החברה. בחירת הפרזנטור, השינוי במיתוג והדגש על גאווה ישראלית מעידים על רצונה של דלק להתחבר לקהל הישראלי בצורה חדשה ומרעננת.