שאלות נפוצות על ניהול מוניטין ברשת

2 שנים ago עורך ראשי 0
בעידן בו אנו חיים, בהרבה מקרים אנשים ירצו לחפש את השם שלנו בגוגל – בין אם נרצה להתקבל לעבודה חדשה, למכור נכס או רכב, ליצור השפעה דרך הרשתות החברתיות וכן הלאה. אם מסיבה כלשהי חיפוש השם שלנו מוביל לתוצאות ראשונות עם אזכורים שליליים זה בהחלט עשוי לפגוע בנו. ניהול מוניטין ברשת היא למעשה הדרך להתמודד עם התופעה הזו ואנו רוצים לענות כעת על השאלות הנפוצות בנושא.

איך עובד ניהול מוניטין ברשת?

ניהול מוניטין ברשת זו למעשה טכניקה המאפשרת לנו לדחוק את האזכורים השליליים בתוצאות החיפוש של ביטויים מסוימים למקומות לא רלוונטיים ואפילו להעלים אותם לגמרי. ישנן כמה דרכים בהן אפשר לעשות – החל מיצירת ערך בויקיפדיה, דרך פרסום מידע חיובי תחת אותו הדומיין ועד לפרסום מידע חיובי באתרי החדשות הגדולים. כדי להביא תוצאות טובות לרוב יש לשלב כמה מהשיטות הללו.

מתי צריך ניהול מוניטין ברשת?

כאמור, ניהול מוניטין ברשת זה משהו שצריך לשקול כאשר האזכור השלילי גורם לפגיעה משמעותית באדם או בגוף המאוזכרים. בואו ניקח דוגמא קלאסית של חברה גדולה שאחד מעובדיה עבר עבירה פלילית ופוטר באופן מידי. במקרים הללו חיפוש שם החברה בגוגל יראה הרבה תוצאות שליליות בתחילת העמוד.
  1. איך עושים את זה?

ובכן, ישנם כמה צעדים שנוכל לעשות בעצמינו בתור התחלה, אך במרבית המקרים ההמלצה היא לבחור בשירותי ניהול מוניטין מקצועיים בלבד. הסיבה לכך היא שברוב המקרים צעד אחד בלבד לא יספיק ויש לשלב כמה טכניקות שונות. עסקים מקצועיים העוסקים בתחום ידעו לתת שירות מקיף וזה הרבה פעמים קריטי ביותר. בסופו של דבר מדובר על שירות שלא מומלץ להתפשר עליו.   למידע נוסף: יונתן ינושבסקי – טוויטר יונתן ינושבסקי – לינקדין  

מרחבי הרשת שעון אפלאפל ווטש 7 מבית אפל אייפון 13הסלולרי הטוב בעולם גלקסי s21מבית סמסונג שעונים חכמיםגלריית השעונים החכמים המובילים שעון חכם סמסונגעם מערכת ההפעלה אנדרואיד אייפדמבית אפל