מה ניתן לעשות עם לימודי הנדסאי תעשייה וניהול?

2 שנים ago עורך ראשי 0
אם גם אתם מעוניינים ללמוד בקרוב ומחפשים אפיק מעניין, מאתגר וכזה עם אופק מקצועי רחב, יכול מאד להיות ששקלתם ללמוד את אחד ממקצועות ההנדסה השונים. כמובן שהאפשרויות הן מגוונות ונראה כי האופציה של לימודי הנדסאי תעשייה וניהול הופכת ליותר פופולרית ככל שעובר הזמן. בואו ננסה להבין מה זה בדיוק המסלול הזה ומה אפשר לעשות עם התעודה לאחר מכן.

לימודי הנדסאי תעשייה וניהול – מה זה?

לימודי הנדסאי תעשייה וניהול או בשם השני הנדסה תעשייתית הוא תחום הנדסי אשר עוסק בתורות מעולם התעשייה והייצור. הדרישה למקצוע נוצרה מתוך הצורך הגובר במנהלים שיכולים לראות את התמונה הכוללת ולנהל במקביל אנשים, מערכות, מכונות, מערכי אספקה ואפילו חומרי גלם. בוגרי הנדסאי תעשייה וניהול משתלבים בענפים שונים רבים במשק והם הכרחיים וחיוניים ליצירת אינטגרציה וסנכרון גבוה בין מחלקות שונות בתאגידים.

מגמות לבחירה

מסלול הנדסאי תעשייה וניהול מאפשר בחירה במספר מגמות שישפיעו כמובן על הכיוון התעסוקתי אליו יבחרו הבוגרים ללכת:
  • מערכות ייצור: תכנון ופיקחו על ייצור, עבודה ותפעול.
  • מערכות מידע: מקנה ידע תיאורטי ומעשי בתפעול מערכות מידע ממוחשבות מתקדמות.
  • שיווק וניהול: רכישת כלים ופיתוח טכניקות כמותיות ואיכותיות לניהול מערכות שיווק ומידע.
  • לוגיסטיקה: הפן הלוגיסטי של הנדסאי תעשייה וניהול. החל מניהול מחסנים, רכש וציוד ועד לעולם הסחר הבין לאומי.

האופק מעולם לא היה קרוב יותר

אין ספק שישנם מקצועות הנדסאי מעולים, אך מי שמחפש תחום מאד רחב – כזה המאפשר נגיעה בהרבה נושאים שונים ומצד שני התעמקות בפן התעשייתי וניהולי, בהחלט צריך לשקול בחום את האפשרות של המסלול הזה. כמו כן שווה לדעת כי תנאי הקבלה הם די נוחים.   עוד מרחבי הרשת: עופר איתן – על מנוע החיפוש שמחליף את גוגל