חמש עובדות שלא ידעתם על הסדרה ״סמוך על סול״

2 שנים ago עורך ראשי 0

הסדרה שובר שורות היא בלי ספק אחת הסדרות האהובות והמדוברות של העידן שלנו והייתה חלוצה בעידן שכל כולו המסך הקטן. אפילו שהיא כבר נחשבת לישנה יחסית רבים עוד זוכרים אותה כסדרה מכוננת ביותר והמעריצים הרבים ברחבי העולם די התאכזבו שהיא נגמרה. למרבה המזל הכיף לא באמת נגמר כאשר סדרת הספין אוף שלה סמוך על סול יצאה לאוויר העולם והוכיחה מהר מאד שהיא טובה לא פחות מסדרת האם. הנה חמש עובדות בהחלט מעניינות ששווה לדעת לגביה.  

הסדרה בכלל הייתה אמורה להיות קומדיה

כן, קשה לדמיין את זה אומנם, אבל בגלל שמדובר על דמות כל כך גדולה, צבעונית ומוחצנת, הכוונה הייתה בהתחלה ללכת לכיוון הקומי. לבסוף הוחלט להשאיר את הסגנון כמו שהוא ובצדק, קשה למצוא סדרות עוצרת נשימה יותר ממנה יש לומר.  

מה הקשר לסינבון?

בפתיחה של כל עונה רואים את הגיבור סול גודמן לאחר שנאלץ לברוח, להחליף זהות ולעבוד במקום נידח בחנות של סינבון. כדי להפוך את הסצינות לאמינות יותר השחקן בוב אודנקריק עבד במשך שבוע בסניף אמיתי ולמד את כל תהליך ההכנה.  

שמות הפרקים

שמות הפרקים הם לא סתם שמות, אלא מכילים בתוכם מסר מסתורי. בעונה 2 למשל, צירוף האותיות הראשונות של כל שם יוצר מסר סודי ומעניין – פרינג חזר! בכמה סדרות שאתם מכירים יש דברים מיוחדים כאלו?  

החיים הם קומדיה

אז דיברנו על הרעיון ההתחלתי שהסדרה תהיה קומדיה ומעניין לדעת שגם בוב אודנקריק השחקן הראשי וגם השחקן ששיחק את הדמות של אחיו מייקל מק׳ין באים מרגע של משחק קומי. אם לא הכרתם אותם מלפני זה משהו שיהיה לכם קשה מאד לנחש על סמך הסדרה.  

העונה האחרונה כבר כאן

כן, זה עומד להיגמר והלב שוב נשבר. אם עדיין לא צפיתם אנחנו יכולים רק לקנא וזה הזמן שלכם לבינג׳ של סדרה איכותית ומותחת. ואם בכלל גם עדיין לא צפיתם בשובר שורות אז יש לכן כאן שתי סדרות חובה ושעות של מתח מעולה. תהנו!   מרחבי הרשת: דקלה לוי – תיכנון והקמה של מעבדות מתקדמות, מעבדות מתח נמוך ודאטה סנטרים  

 

עוד אתרים שיעניינו אותך:

מטרנה
מטרנה – הזמנה
מטרנה – יוטיוב
מטרנה – אינסטגרם