הדפסות תלת מימד בחירת המדפסת

3 שנים ago עורך ראשי 0

מדפסות תלת מימד הפכו ללהיט בשנים האחרונות באמצעות קצת חומר, חוש יצירתי (למרות שלא באמת חייבים אפשר להוריד דברים קיימים) ומדפסת תלת מימד כמובן תוכלו להכין לעצמכם מודלים וחפצים שימושיים לבית, למשרד, לחצר ואפילו למשחק, אך איזה מדפסת כדאי לנו לבחור ומה טווח המחירים?

בכתבה זו נסביר לכם באופן די כללי על תהליך בחירת המדפסת שלכם, למה כדאי להתקדם שלב אחרי שלב בעולם זה ומה צריך לדעת תכונות המדפסת.

להתקדם שלב אחר שלב

אם אתם קוראים את כתבה זו סביר להניח שאתם בשלב התחלתי של התחביב / מקצוע בהדפסת תלת מימד ולכן ההמלצה הכי טובה שלנו היא להתקדם שלב אחר שלב, למדו בתור התחלה את עולם המדפסות תלת המימד על מדפסת זולה ונוחה לשימוש יחסי, כזו שלא מצריכה יותר מידי חוש טכני וידע, כזו שהמחיר שלה לא יעלה על 1,500 אבל תחשב למדפסת איכותית בכל זאת, לדוגמא מדפסת BIQU I1 תוכלו למצוא אותה באתרי האינטרנט כמו אלי אקספרס ובנגוד במחירים של 1,100-1,250 ₪ כולל הובלה לארץ.

שטח הדפסה

לכל מדפסת תלת מימד יש שטח הדפסה שונה שנקרא בשפה המקצועית "מיטה" זהו השטח שיקבע את גודל המודל שתדפיסו ואם אתם מכוונים להדפסות גדולות יחסית העוברות את ה20-24 ס"מ לכל צד תצטרכו למצוא מדפסת עם מיטה מספיק גדולה כדי לספק את הצורך שלכם, רק קחו בחשבון שזה ייקר את המדפסת עצמה ללא כל ספק.

תכונות המדפסת

מלבד שטח ההדפסה של המדפסת תלת המימד לא היינו ממליצים לכם לצלול על ההתחלה למדפסות משוכללות עם פיצ'רים מתקדמים מידי כיוון וזה יכול לגרום לכם קצת לבלבול, חפשו את הפשטות על ההתחלה, לכו על מדפסת זולה יחסית ונוחה לתפעול.

מרחבי הרשת:
יורם קראוס – סיפור מסע טיפוס הרים אל המטרהורן – ההר המסוכן באירופה.
יורם קראוס- בכלכליסט

עוד מרחבי הרשת:
סדרות חדשות באתר יס
סרטים מומלצים באתר יס
מכונת קפה מקצועית – מבית נספרסו