אוזניות אלחוטיות

6 שנים ago עורך ראשי 0

אזניות אלחוטיות – מדריך קניה

אוזניות אלחוטיות הן כבר מזמן הדבר הבא בכל הקשור לחוויית השמע שלנו ביומיום; הגיע הזמן להיפטר מהחוטים שמסתרבלים לנו בתיק או בכיס, ולהתקדם אל עבר העולם המדהים של אוזניות בלי חוט. אוזניות אלחוטיות הן גם, מטבע הדברים, יקרות יותר – ולכן לפני שאתם ניגשים לקנות אותן יש לשים לב לכמה פרטים חשובים.

איך תדעו באילו אוזניות לבחור מתוך המגוון? אתם צריכים לשאול את עצמכם את השאלות הבאות:

מהו זמן השימוש שתזדקקו לו?

זכרו כי האוזניות האלחוטיות עובדות באמצעות סוללות – ולכן דורשות טעינה מפעם לפעם. האוזניות האלחוטיות שתמצאו בשוק נבדלות זו מזו בחיי סוללה ובזמן הטענה. יש אוזניות שיכולות להחזיק עד עשרים שעות בלי הטענה, כאשר אוזניות זולות יותר יחיו פחות. אם אתם זקוקים לאוזניות בעיקר לנסיעות קצרות באוטובוס, להליכות עם הכלב או לריצה קצרה, הן כנראה יספיקו לכם. אבל אם אתם רוצים לשבת כל היום עם האוזניות ולעבוד, כנראה עדיף להשקיע קצת יותר. זמן ההטענה הממוצע, אגב, הוא כשעתיים.

מה יהיה השימוש המרכזי שלכם באוזניות אלחוטיות?

האוזניות נבדלות זו מזו גם לפי הצורך. לכל זוג אוזניות יש את החזקות והחולשות שלו, ולכן הכי טוב יהיה להתאים את האוזניות לצורך העיקרי שלכם. אם אתם זקוקים לאוזניות בעיקר בשביל ריצה או אימון, ישנן אוזניות ספורט המיועדות בדיוק בשביל זה – הן קטנות, נוחות, קלות, עמידות בפני זיעה ותנועות חדות ומותאמות באופן אידאלי לאוזן כך שלא יפלו תוך כדי הריצה. אם אתם מרכיבים אוזניות בעיקר במשרד או באוטובוס רועש, עדיף לבחור באוזניות שחוסמות רעשים בצורה מושלמת, ואלו בדרך כלל אוזניות הקשת הגדולות. מצד שני, אם אתם לא מעוניינים להתנתק לגמרי מהעולם וכן רוצים לשמוע רעשים כמו טלפון מצלצל או הילדים שמשחקים, אולי תעדיפו אוזניות קטנות.

נוחות היא מעל הכל

דבר שלישי שיש לשים לב אליו הוא מהי צורת האוזניות הנוחה עבורכם. זה מאוד אינדיבידואלי, ולכן עדיף לנסות כמה סוגים. בגדול, יש שלוש צורות עיקריות: אוזניות הקשת הגדולות העוטפות את האוזן, אוזניות היושבות על העורף, או אוזניות כפתור. יש לשים לב גם לגודל – אנשים עם אוזניים קטנות יזדקקו לאוזניות קטנות יותר ולהפך.

עופר אלשיך עם טיפים למועמדים לעבודה בהייטק

שימו לב לפרטים הטכניים

מעבר לכל הדברים הנ"ל, יש לשים לב גם לכמה תכונות שחשוב שיהיה לכם באוזניות האלחוטיות. טווח הקליטה, לדוגמה, הוא חשוב במידה ואתם רוצים שהטלפון יהיה בתיק והאוזניות עליכם, ועדיין תשמעו בצורה איכותית. תקן A2DP מדבר על רמת הצליל, ואם אתם מעוניינים בצליל איכותי, התקן הזה צריך להיות חשוב לכם. ולבסוף, כפתורי השליטה הם גם משהו להסתכל עליו – האם ניתן לשלוט על רשימת השירים ישירות דרך האוזניות? להעלות ולהנמיך את עוצמת השמע? אולי אפילו לענות לשיחות וכדומה. כל אלו משפיעים על אופן השימוש באוזניות, ויכולים להוות פרמטרים חיוניים בבחירתכם.

שמיעה מהנה 🙂

 

עוד מרחבי הרשת:
סדרות מומלצות באתר yes
סרטים חדשים ומומלצים
שידורי ספורט באתר יס
יס דוקו – הבית של סרטי הדוקו וסדרות הדוקו הטובות ביותר