קורס פייתון מתקדם מאפשר לכם ליישר קו עם הציפיות של חברות ממפתחי תוכנות

5 שנים ago עורך ראשי 0

פייתון נמצאת היום בכל מקום. על פי הנתונים העדכניים, זוהי שפת התכנות השנייה הכי אהובה בעולם. משנת 2015, פייתון הייתה כל הזמן השפה הפופולרית ביותר מבין תורמי ה-GitHub.

האהבה של מפתחי תוכנה לשפה זו, מובילה אותם ללמוד קורס פייתון מתקדם, כדי שיוכלו להתקדם עוד יותר בתחום וליצור כלי עבודה מתקדמים. בסיום הקורס, יהיה לכם מערך מיומנויות מקיף שיעזור לכם להשתלב בקריירות מובילות בתעשייה.

אילו כישורים צריך כדי להצליח בקריירה של מפתח תוכנה?

בין שאר המיומנויות המוזכרות לעתים קרובות, מפתח תוכנה צריך כישורי בדיקת יחידות, פריסה רציפה וכישורי למידת מכונה. אין ספק שההכרח של כישורים אלה תלוי באופן השימוש בפייתון. אם אתם מהנדסי למידה במכונה, אינכם צריכים להכיר את ג'נגו בצורה מושלמת, וכן הלאה.

קורס פייתון מתקדם מראה לכם את היסודות החשובים ללמידה כדי להשתלב היטב בשוק התעסוקה, כולל העדפותיהם של מפתחי פייתון עצמם. לקבלת כמה תובנות חשובות על פייתון, פנו למרכז למידה בהדרכת מומחים בפייתון ובשפות תכנות, ובחרו את הקורס שמציע מתכונת למידה ברמה אישית, עם שפע תרגול.

מה דעתם של המומחים על מגמות פייתון הנוכחיות?

היום זה בהחלט סטנדרט שמפתחים משתמשים בפייתון, כדי לנהל היטב את הפרויקטים שלהם. טכנולוגיות מכולות ווירטואליזציה הן "נורמליות" הן לפיתוח והן לפריסה.

היכולת ליצור ממצאים לבנייה, ואז לפרוס גרסת תשתית משלך, ואז להריץ נגדה בדיקות, ואז, במידת הצורך לחזור לגרסא הקודמת, כל אלה צריכים להיות מיומנויות שאתם יכולים לבצע בקלות כמו שאתם לוחצים על כפתור.

באשר למדעי הנתונים, מדובר בכוכב עולה של עולם הפייתון, ולכן חשוב לבחור קורס פייתון מתקדם שמלמד אתכם כלים שמאוד מבוקשים, כולל ידע בסיסי ונתונים חיוניים.

ללמוד כדי להצטיין

עבור שוחרי פייתון באופן כללי, יש המון מידע שהם צריכים ללמוד ולדעת כדי להצטיין בתחום. מדעי נתונים, פיתוח אתרים ואוטומציה הם תחומים שונים לחלוטין, אך כולם נופלים תחת שפה זו. יחד עם זאת, אם אתם רוצים ללמוד את הכלים של מדעי הנתונים ולקבל ידע נרחב יותר מכפי שיש לכם היום, קורס פייתון מתקדם יצייד אתכם בכלים הדרושים.

התלמידים בקורסים אלו הם אנשים שיצאו לכמה ראיונות בשנה-שנתיים האחרונות ונתקלו בהמון מעסיקים שרוצים ניסיון או ידע מתקדם בפייתון. בנוסף לכל זה, קיימת צמיחה רבה בתחום מדעי הנתונים ולמידת מכונות, וכפי שתוכלו לראות במהלך הקורס, אם תוכלו לבצע פיתוח אתרים, אפשרויות הקריירה שלכם רק יתרחבו.

משאבים שילטשו את הכישורים שלכם

כדי לעזור לכם להתחיל, קורס פייתון מתקדם, שמנוהל על ידי מנטורים מובילים בתעשייה, מכניס אתכם לקהילת פייתון שתומכת בכם גם לאחר הקורס, ואתם מקבלים כבונוס ליווי צמוד של המומחים בתעשייה.

 

מרחבי הרשת
עו"ד שי פניני – עורך דין מסחרי אזרחי
משרד עורכי הדין שי פניני