מיתוג באמצעות מדבקה לרכב

2 שנים ago עורך ראשי 0
אם גם לכם יש עסק בישראל אז בטוח שחשוב לכם לפרסם ולקדם אותו כמה שרק יותר, ואם חלק מהעבודה שלכם כוללת נסיעות ובעלות על רכב אחד או יותר, יכול מאד להיות שגם עבורכם הרעיון של מיתוג באמצעות מדבקה לרכב הוא רעיון מעולה. אז מה זה בדיוק אומר ולמה זה כל כך משתלם? הנה כל מה שחשוב לדעת.  

המסר שלך בכל מקום

ממש כמו הדפסה על חולצות של הלוגו והמסרים של העסק שלנו שעוברים דרך האנשים שלובשים את החולצות ומסתובבים בעולם, כך גם מדבקה לרכב מאפשרת לנו לשלב את המיתוג שלנו באופן אקראי ברחבי הארץ ובתפוצה נרחבת. כאן בניגוד לרעיון של הדפסה על חולצות אנחנו מדברים על טווח רחב ביותר וכלי רכב של עסקים עוברים בהרבה נקודות חשובות בארץ ובמיוחד היכן שהלקוחות נמצאים והפעילות העסקית הפוטנציאלית היא גדולה.   מדובר אם כך בדרך פשוטה ויעילה במיוחד להעביר את המסר, אבל איך עושים את זה נכון?  

עיצוב מקצועי וניסיון הוא המפתח לתוצאה מצוינת

אפשרות אחת היא פשוט להדפיס את הלוגו של העסק על הרכב, אבל לגמרי עדיף לצאת מהקופסא ולחשוב בגדול. בית דפוס מקצועי יידע להציע לכם עיצובים מרהיבים, כאלו שהופכים את הרכב לבולט במיוחד (אפשר בהחלט גם להדפיס מדבקה שמכסה את הרכב בשלמותו) ויבטיחו שהמסר שלכם ייכנס היטב לראש של כל מי שרק ייחשף אליו.  

השקעה קטנה רווח גדול

בסופו של דבר צריך לזכור שזוהי השקעה קטנה וחד פעמית, (כן ממש כמו לחלק חולצות מודפסות) שיכולה להביא תוצאות טובות די מהר. בשורה התחתונה? אם אתם שואלים אותנו, מיתוג באמצעות מדבקה לרכב זה צעד שיווקי נהדר שמשתלם לעסקים רבים בארץ לעשות.   עוד אתרים שיעניינו אותך: מטרנה מטרנה – הזמנה מטרנה – יוטיוב מטרנה – אינסטגרם