כך תאיצו את האינטרנט הביתי

3 שנים ago עורך ראשי 0
אנו חיים בתקופה בה הכל צריך לקרות עכשיו ומיד על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על גלישה באינטרנט, אין לנו את הסבלנות להמתין שהסרטון יטען או שדף הבית יטען את כל הרכיבים והתמונות, פשוט אין, אנחנו רוצים בלחיצת הכפתור הראשונה שהכל יעבוד! אז איך משפרים את זמן התגובה של האינטרנט? הכנו עבורכם מספר טיפים כיצד לעשות זאת.

שיפור זמן התגובה של האינטרנט

  • עשו אתחול לנתב שלכם – ברוב המקרים אתחול של הנתב הביתי שלכם יפתור בעיות הקשורות לאיטיות לא מוסברת של האינטרנט שלכם, זוהי גם האופציה הראשונה שיגידו לכם לעשות במידה ותפנו לשירות הלקוחות של ספקית האינטרנט שלכם.
  • הסירו הרחבות ושדרגו את הכרום שלכם – רבים לא יודעים שבמרבית הפעמים מי שאשם במהירות האיטית של הגלישה שלכם היא לספקית האינטרנט או תקלה בתשתית, אלא דפדפן הכרום שלכם שיכול להיות ולא מעודכן או שמסונכרן עם הרבה מאד הרחבות צד שלישי המותקנות על הדפדפן, אז אם יש לכם הרבה הרחבות נסו לנתק או להסיר חלק נכבד מהן ובדקו האם מהירות הגלישה כעת השתפרה.
  • נתקו כל התקן שאין בו שימוש – בבתים של היום הרבה מאד מכשירים מחוברים לאינטרנט בין אם זה בחיבור קווי או חיבור wifi לרבות מצלמות אבטחה אשר "צורכות" פס רוחב די משמעותי, ככל שתפחיתו את העומס על פס הרוחב שלכם ככה מהירות הגלישה שלכם במכשירים שאתם משתמשים בהם תשתפר.
  • השתמשו במפצלי אינטרנט בעלי פס רוחב גדול – בהרבה מאד בתים משתמשים היום במפצלי אינטרנט שונים כדי לנתב את אספקת האינטרנט למספר מכשירים או חדרים, מכשיר זה הנקרא גם Switch למעשה מקבל הזנה של אינטרנט מקו אחד ומפצל אותו למספר יציאות, כאשר אתם רוכשים מכשיר עם פס רוחה מוגבל לא משנה כמה חזק יהיה האינטרנט שלכם שהוא נכנס בצידו האחד של ה Switch כי בצדו השני הוא יצא כגודל פס הרוחב של המכשיר ולכן חשוב לבדוק מהו פס הרוחב של המכשיר ואם תראו כי הוא צר החליפו למכשיר Switch בעל פס רוחב רחב יותר וסביר להניח כי תראו שיפור בזמן התגובה של הגלישה באינטרנט שלכם.
  מרחבי הרשת… דקלה לוי – תכנון מעבדות, דאטה סנטר ומערכות תקשורת