חידושים בעולם הוידאו קונפרנס

7 שנים ago עורך ראשי 0

וידאו קונפרנס קיים כבר מספר עשורים, הרבה לפני שעידן האינטרנט בכל בית החל בארץ. שירותים של חברות מיוחדות שכללו שידורי וידאו מיוחדים באמצעותם ניתן היה לערוך ישיבות ומפגשים בין כמה נקודות שונות על גבי הגלובוס אינם חדשים. עם זאת, מאז שחיבור האינטרנט הפך להיות סטנדרט בחברות ובתים רבים, ותוכנות וידאו קונפרס כבשו את השוק, התחום התפתח בצורה עצומה.

 

למי שלא מכיר ווידיאו קונפרנס, או "ישיבת וידיאו" מאפשרת צפיה בזמן אמת של עמיתים עסקיים, לקוחות, רופאים ובעלי תפקידים אחרים, כאשר כלל המשתתפים או רק חלקם יכולים לראות ולשמוע אחד את השני, ואף לשתף קבצים שונים בזמן אמת.

 

מוצרים יחודיים לשיחות ווידיאו קונפרנס עסקיות

 

למרות שהיום בכל מחשב נייד מותקנת מצלמת אינטרנט, וניתן לרכוש מצלמה בסיסית בסכום נמוך, עדיין איכותיות השמע והווידיאו של מוצר זה נמוכות, במיוחד בסטנדרט עסקי מקצועי. שידורי הוידיאו המוקרנים לעתים על ידי מקרן על קיר או מסך רחב צריכים לעבור בצורה דיגיטלית ואיכותית ככל האפשר. כמו כן, בעולם העסקים בהן כל מילה חשובה, יש חשיבות עליונה גם לשידורי אודיו איכותיים, ולכן ציוד מקצועי כמו מיקרופון ומצלמת וידיאו פותחו במיוחד על מנת להעלות את רמת שיחות הווידיאו קונפרנס.

 

שיתוף קבצים ממדיות שונות בתוך שיחת הווידיאו קונפרנס

 

שיחות וידאו קונפרנס רבות מחייבות שיתוף של קבצים שונים, לרבות מצגות מולטימדיה, שיתוף בדוחות עסקיים, שילוב קטעי וידיאו העוסקים בתחום השיחה, או שיתוף של אתרי אינטרנט בהם ניתן לגלוש ולהציג דפים ספציפיים בזמן אמת. מערכות הווידיאו קונפרנס החדישות כוללות תמיכה בכל אלה, לרבות האפשרות להציג מספר מסמכים ממקורות שונים במקביל, ואפילו להמשיך ולשתף בחלונות קטנים יותר את זרם הוידיאו של הדוברים בזמן אמת.

 

אפילו במתן עדות בבתי משפט

 

בתי המשפט בארה"ב, במיוחד בתחום המשפט הבינלאומי מאפשרים כיום מתן עדות לבית המשפט בשיחת וידיאו קונפרנס. גם עדים הנמצאים ברחבי ארה"ב, וגם כאלה יושבים במדינות מרוחקות, יכולים לתת עדות, להשבע, ולייעל את התהליך המשפטי תוך הוזלה משמעותית של עלויות המשפט באמצעות שיחת ווידיאו קונפרנס.

 

בתחום המשפטי ישנה חשיבות עצומה לסודיות המידע הנאמר בדיון. דיונים שאינם פתוחים לקהל הרחב והמידע הנאמר בהם אמור להשאר תחת דלתיים סגורות. שיחות ווידיאו קונפרנס הן כה איכותיות ויציבות כיום, כמו גם מתאפיינות באפשרויות הצפנה ואבטחה מתקדמות, שרמת הפרטיות שלהן (החשובה כל כך בתחומי ארה"ב – אולי יותר מכל מדינה אחרת), גבוהה מספיק כדי לעמוד בתקן האמריקאי המחמיר.

 

לסיכום תחום הווידאו קונפרנס התפתח בצורה עצומה בשנים האחרונות, ואם בעבר על מנת לאפשר שיחות באיכות גבוהה חברות היו צריכים להשקיע סכום ניכר, היום בעלות נמוכה יחסית ניתן לרכוש או לשכור מערכות ווידיאו קונפרנס מתקדמות. חידוש נוסף שהפך פופולרי בשנים האחרונות הוא השכרת חדרי ישיבות מיוחדים הכוללים את כל הציוד הדרוש לשיחה איכותית, ואפשרויות מתקדמות לשידורי ווידיאו קונפרנס כבדים, מרובי משתתפים בחיבור אינטרנט יציב ומהיר באיכות מצויינת.

עוד משהו שיעניין אותך, אישים מתחום התקשורת:
עופר אלשיך you tube
עופר אלשיך goole +
עופר אלשיך

 

עוד אתרים שיעניינו אותך:

קפסולות אספרסו  – מבית נספרסו
מכונות קפה – נספרסו
טיול בישראל עם שירותי השכרת רכב מבית שלמה סיקסט
השכרת רכב בירושלים – מבית שלמה סיקסט
השכרת רכב בתל אביב – שלמה סיקסט