המדריך המלא לרכישת רכב יד 2

4 שנים ago עורך ראשי 0

אז החלטתם שאתם רוכשים רכב יד 2, אפילו נסגרתם על דגם ושנה וכל שנשאר לכם זה להתחיל בחיפושים ובדיקות, רגע לפני שאתם מצלצלים למודעה הראשונה שאתם רואים באינטרנט, קראו את המדריך הבא והגיעו חכמים ומוכנים יותר.

כל שצריך לדעת לפני רכישת רכב יד 2

• לקרוא לפני המפגש עם בעל הרכב והרכב על בעיות נפוצות לדגם הספציפי ולנסות לזהות האם אותן בעיות קיימות ברכב כבר בפעם הראשונה בכך לחסוך אולי עלות בדיקה מיותרת לאחר מכן.
• להגיע מוכנים למשא ומתן, הכירו את המחירון של הרכב וכמה פחות או יותר הרכב נסחר ביחס למחירון (סטייה כלפי מעלה או מטה ובכמה אחוזים), הגדירו לעצמכם שני מחירים בראש, מחיר אחד שהוא הגבוה ביותר שאתם מוכנים להקציב לרכב שמשש שמור ושווה ומחיר שהייתם רוצים ומצפים שהעסקה תיסגר, אם בעל הרכב לא אמר את המחיר בטלפון ולא היה רשום מחיר במודעה בצעו בדיקה יסודית ככל הניתן לרכב ולבסוף תנו הצעה נמוכה מהמחיר שאתם מוכנים לשלם כדי שיהיה לאיפה לשאת ולתת.
• אל תוותרו על בדיקה לפני רכישה במוסך שאתם תבחרו, גם אם אתם בטוחים שאתם המוסכניקים הכי טובים בעולם יש מצב שתפספסו דברים שבבדיקה לא יפספסו באמצעות המכשירים שהם משתמשים בהם, זה יכול להיות הבדל בין רכישה ממש מוצלחת לבין נפילה טוטאלית.
• בקשו מבעל הרכב שיוציא לכם מהאינטרנט גיליון תאונות והיסטוריה ביטוחית של הרכב, יכול להיות שהוא מסתיר מכם תאונה שעלולה להוריד את הערך של האוטו.

עוד מרחבי הרשת:
סדרות מומלצות באתר yes
סרטים חדשים ומומלצים
שידורי ספורט באתר יס
יס דוקו – הבית של סרטי הדוקו וסדרות הדוקו הטובות ביותר