בפנטן פלוס לחתכים ופציעות

3 שנים ago עורך ראשי 0

זה לא משנה אם אנחנו עובדים בעבודה משרדית כלשהי או מבלים את רוב השעות שלנו בעבודה פיזית ומאומצת, חתכים ופציעות זה משהו שכולנו עשויים לסבול ממנו ברגעים שונים בחיים, בין אם זה קורה לנו במקום העבודה באמת, או בכל סיטואציה אחרת שהיא. כמובן שבמצבים הללו לגוף יש את תהליך ההחלמה הטבעי שלו, אך כיום גם ניתן להיעזר בתכשירים שיסייעו לו ויזרזו את התהליך ואחד התכשירים המומלצים בעניין הזה הוא בלי שום ספק בפנטן פלוס לחתכים ופציעות. בואו נדבר עליו.

מתי להשתמש בתכשיר ומתי לפנות לטיפול רפואי?

מן הסתם לא ניגש באופן מיידי לרופא או לחדר מיון בכל פעם שאנו נחתכים או סובלים מחבלה שגורמת לדימום ובהרבה מאד מקרים נוכל לסייע לעצמינו. עם זאת, לפני שנדבר על בפנטן פלוס והיתרונות שלו, חשוב לעבור על המקרים בהם יש לגשת בהקדם לבדיקה וטיפול:
• כאשר מתפתח זיהום חמור ולא מצליחים לטפל בו לבד.
• כאשר הדימום הוא מאחד העורקים.
• אם אין לכם תחושה בעור סביב הפצע.
• אם הפצע הגדול או שישנה פגיעה משמעותית ברקמות.

איך בפנטן פלוס יעזור לנו?

אם כך, כאשר לא מדובר על אחד מהמקרים הללו, אפשר בהחלט להשתמש בתכשיר בפנטן פלוס. התכשיר הזה מצוין לחיטוי של הפצע לאחר הפציעה וגם מכיל חומרים המסייעים בריפוי מהיר יותר והחלמה זריזה של הפצע. לפני השימוש בבפנטן שטפו היטב את המקום עם מים וסבון והפסיקו את הדימום על ידי יצירת לחץ על הפצע באמצעות מגבת או תחבושת. כשהידיים נקיות מרחו בפנטן פלוס על מקום הפציעה והדביקו עליה פלסטר או תחבושת סטרילית בלבד. היו קשובים לגוף ושימו לב שלא נצפית החמרה בימים הקרובים. החלמה מהירה!