איך נערוך אלבום חתונה?

2 שנים ago עורך ראשי 0

אז בשעה טובה עמדתם תחת חופה וקידושין, ורגע לפני שאתם עומדים להתחיל את החיים המשותפים יחד בתור זוג נשוי אתם עומדים בפני משימה יחסית מורכבת (כנראה שיש לכם כעת אלפי תמונות לבחור מתוכן) של עריכת אלבום חתונה – מזכרת נהדרת לשנים שיבואו. אז כדי שהחלק החשוב הזה יעבור בקלות ובכיף אנחנו שמחים לחלוק כמה טיפים שיעזרו.

ייצוג של כל חלק ביום הגדול

אלבום חתונה טוב הוא כזה שמייצג בצורה ברורה את היום המיוחד שעברתם. לכן הדבר הראשון שחשוב לעשות זה לדאוג לייצוג הולם לכל חלק ביום. כמובן שחשוב לקחת בחשבון את החלקים המרכזיים של החופה והמסיבה שתבוא לאחריה. יחד עם זאת מומלץ שלא לוותר על תמונות מסוף האירוע ובמיוחד מהחלקים המרגשים של ההתארגנות לפני.

לא לשכוח את האנשים החשובים

אלבום חתונה הוא קודם כל בשבילכם הזוג המאושר, אך יש עוד אנשים שמאד רוצים לראות אותו כמו ההורים שלכם, בני משפחה אחרים וחברים קרובים. דאגו שאותם האנשים החשובים יקבלו ייצוג הולם וזה גם חשוב למזכרת שתשאר אצלכם בסוף.

החלק המורכב ביותר – בחירת התמונות

הבחירה של 100 עד 200 תמונות (המספרים הממוצעים של אלבום חתונה) מתוך אלפי תמונות היא כאמור השלב המאתגר ביותר וחשוב להתחיל דווקא איתו. עשו זאת בסבלנות ובלי לחץ. מומלץ לחלק את התיקייה לתתי נושאים וזה יקל עליכם לאחר מכן בתהליך העריכה.

לא מתפשרים – מדפיסים אצל המקצועיים

אז השקעתם בשלב העריכה החשוב, ואין דבר מעצבן יותר מאכזבה שמגיעה בסופו של דבר עם אלבום לא מקצועי. על כן אנו מציעים להדפיס את האלבום אך ורק בבתי דפוס מקצועיים ומנוסים ואנו ממליצים בחום על השירות המקצועי והמוצרים המעולים באתר דפוס אונליין. מאחלים לכם חיים משותפים נהדרים וזוגיות טובה ותומכת!