גוגל חשפה את משקפי המציאות המדומה שלה

8 שנים ago עורך ראשי 0

אחרי שחפשה את הסמארטפונים החדשים שלה, ובהמשך ישיר לתחרות הבלתי פוסקת של גוגל מול אפל, חשפה גוגל את הגאדג'ט החדש שלה שגורם גם להתמודדות ראש בראש מול סאמסונג: משקפי המציאות המדומה שלה Daydream View.

המשקפיים החדשים נועד להתחרות בגאדג'ט של סאמסונג ה-Galaxy Gear V. המשקפיים שגוגל מציאה נחשבים לזולים ומעוצבים וניתן למצוא אותם בשלושה צבעים שונים.

גוגל הבינה כי על מנת שהמשקפיים יהפכו להיות פופולאריות בקרב הציבור ושישתמשו בגאדג'ט החדש שלה במקומות שונים שהם לא רק בבית, רצוי לתת למוצר יחס של אביזר נישא.

כאשר גוגל חשפה את המוצר היא התמקדה בעיצוב שלו, כך שניתן לראות שהוא עשוי מבד ולא מפלסטיק ויש למשקפיים שלושה תצורות בשלושה צבעים שונים.

מבחינה טכנולוגית, ה- Daydream Viewמתחברים באופן אלחוטי למכשיר הסמארטפון, יש לו חיישנים שמנטרים תנועה בזמן עם בקר שליטה מיוחד שאותו ניתן לאחסן במקום מןבנה בתוך המשקפיים כאשר לא עושים בהם שימוש כלשהו.

למשקפיים החדשים הותאמו מספר שירותים השייכים לגוגל כדוגמת Street View, YouTube, Google Play Movies.

כל שלמשתמשים במשקפיים נוצרת חוויה מלהיבה במיוחד.

ניתן לבקר היכן שרוצים (בצורה וירטואלית כמובן) בין אם ברחובות הערים או אתרים שונים וכמובן שניתן לראות סרטונים ביוטיוב כולל סרטונים של 360 מעלות שהחוויה באמצעות המשקפיים היא מיוחדת במינה.

מבחינת המחיר של המשקפיים הוא נמוך מאוד: רק 80 דולר בלבד. מדובר על שינוי בגישה לחלוטין כך שהם יוכלו להיות נגישות לכל כיס כמעט.

המשקפיים כבר מוצעות למכירה בשבועות האחרונים וניתן לרכוש אותן בחנויות שונות או בצורה מקוונות.

אין ספק כי הבשורה החדשה מבית גוגל ממשיכה בקו ישר את החוויה המיוחדת שמנסות החברות השונות להעניק לו באמצעות הטכנולוגיה.