רגע לפני שסוגרים חבילת אינטרנט

5 שנים ago עורך ראשי 0

לאיזה קבוצת אנשים אתם שייכים? אלה שמחליפים ספק אינטרנט כל שנה כשנגמר המבצע או אלה שנשארים עם אותו ספק כל השנים כי אין להם כח להחליף. כן זו חלוקה די גסה שלא כולל בתוכה המון אנשים ובכל זאת, רגע לפני שאתם בוחרים חבילת אינטרנט או מחליפים ספק, קבלו כמה טיפים שיחסכו לכם כאב ראש לא קטן.

 

כמה מגה?

 אין לכם שמץ של מושג כמה מגה לבחור? ובכן זה תלוי בשימושכם ברשת. אם אתם גרים בבית פרטי יש פחות לחץ על הרשת מאשר בבניין משותף. אם יש לכם מחשב אחד ואת הטלוויזיה שלכם אתם לא צורכים דרך האינטרנט, גם פה לא צריך להשתגע. בחרתם ובדקתם אם אכן קיבלתם את מהירות ה 1000 שהבטיחו לכם בסיבים האופטיים אבל גיליתם שיש לכם רק 500? רגע לפני שאתם מרימים טלפון זועם לספק, תדעו שמהירות ב wifi היא לא אותה מהירות כמו בחיבור הקווי. תבדקו קודם כל את החיבור הקווי.

רק אינטרנט?

 אפשר להוזיל מחירים על התחברות לכמה שירותים אצל ספק אחד. לכן מומלץ לבדוק חבילות טריפל או דאבל אשר כוללות טלוויזיה אינטרנט וטלפון. אולי לא בכל בית יש כיום טלפון בזכות המהפכה במחירי הסלולר, אבל בהחלט נדיר למצוא בית ללא אינטרנט, הרי חלק נכבד מהחיים שלנו מתנהל היום באונליין. לכן כדאי לבדוק את החבילות ולא לבודד כל שירות אצל ספק אחר. כך תוכלו גם לפתור בעיות, במקרה שהן צצות, אצל ספק אחד ולא אצל כמה.

לאו קוסט

כאשר משלמים מחירים נמוכים במיוחד כמו בטיסות, מקבלים או שירות פחות טוב או מוצר פחות טוב. האם תמיד כדאי לשים את המחיר בראש סדר העדיפויות. לא. בהרבה מקרים תקבלו שירות טוב יותר אצל הספק עצמו ולא אצל ספק שמשמש בתשתית של ספק אחר. תבדקו שהספק שאתם עובדים מולו, אחראי לתשתית של עצמו. במקרה של תקלות מרובות ולחץ על מוקדי שירות, הלקוחות הישירים יהיה כנראה בראש סדר העדיפויות ולא העקיפים.

ספק ותשתית

התעקשתם להפריד בין ספקי הטלפון, הטלוויזיה והאינטרנט. כולנו מכירים את החברות שמספקות את התשתית, אבל ישנם שמות של ספקים שאף אחד לא שמע עליהם כי הם לא משקיעות הון בפרסומות. תבדקו את המחירים שלהם גם פער של 5-10 לטווח הארוך הוא חסכון משמעותי. בהרבה מקרים ההבדל היחיד בי הספקיות הוא המחיר והשירות והאיכות –  היא בדיוק אותו הדבר כך שאין לכם מה להתלבט יותר מידי. ואם תסבלו בתקלות לעיתים קרובות, תמיד תוכלו לעבור לספק אחר על אותה תשתית.

האם יש בכלל תשתית באזור שלכם?

נמאס לכם ממי שמספק לכם את התשתית כרגע ואתם צועקים שתעברו למתחרה שלו. הידעתם שלא לכל מקום המתחרים מגיעים? למשל החיבור האופטי עדיין רחוק מלהיות פרוס בכל רחבי וארץ. כל יום עוד ועוד בניינים מתחברים לתשתית. איך תדעו? ברגע שזה יקרה הם ייוודעו שכל דירה תדע. אין לכם מה לדאוג בכלל בנושא.

עוד אתרים שיעניינו אותך:

עופר איתן – על חברת טכנולוגיית השייווק שהונפקה בבורסה של טורנטו