יתרונות השכרת רכב באינטרנט

5 שנים ago עורך ראשי 0

אם בעבר היינו צריכים לבצע מגוון של פעולות בעצמנו בין אם על ידי הליכה או נסיעה למקום מסוים ובין אם דרך הטלפון, היום בלחיצת כפתור בכוחנו להנות ממגוון של שירותים אינטרנטיים. אחד השירותים הנוחים לביצוע ברשת האינטרנט הוא השכרת רכב. אז מהם היתרונות של השכרת רכב באינטרנט?

  1. הזמנה בפריסה ארצית – היום ניתן להשכיר רכב כמעט בכל נקודה גיאוגרפית בה אתם נמצאים בין אם זה בצפון בערים כמו קריית שמונה, חיפה או קצרין, בין אם במרכז ובגוש דן בתל אביב, הרצליה או רמת גן ובין אם בדרום בערים כמו אילת, באר שבע או אשקלון. לא רק שניתן להשכיר את הרכב באיזו נקודה שתבחרו, תוכלו גם להשכיר אותו בנקודה א‘ ולהחזירו בנקודה ב‘.
  2. מחירים מעולים -ככל שתזמינו את הרכב מוקדם יותר, תוכלו להנות ממחירים חסרי תקדים. יש מגוון של חברות השכרה ולכן קיימת תחרות מה שמאפשר לנו הצרכנים להנות מהשכרת רכב ליום במחיר ממוצע שנע בין 50-200 שקלים ליום, תלוי כמובן בסוג הרכב.
  3. מענה מדויק לצרכים שלכם – רק אתם יודעים איזה רכב אתם צריכים ולאיזו מטרה. בין אם אתם מגיעים לנסיעת עסקים לעיר לסיבוב פגישות ובין אם אתם מתכננים טיול עם כל המשפחה, דרך האינטרנט תוכלו לבחור בדיוק את הרכב שמתאים לכם. תוכלו לאתר את סוג הרכב, לברר דרך האתר על צריכת הדלק ואלמנטים נוספים כמו גודל תא המטען, כמות המושבים ועוד. בנוסף, תוכלו לשדרג את ההזמנה עם מגוון שירותים כמו כסא בטיחות לתינוק, ג‘י פי אס מובנה וכדומה.

לסיכום, אין ספק כי משתלם במיוחד להשכיר רכב דרך האינטרנט, פעולה החוסכת זמן, אנרגיה וכסף.

 

מרחבי הרשת
עו"ד שי פניני – עורך דין מסחרי אזרחי
משרד עורכי הדין שי פניני