טיפים לביצוע בדיקת מהירות באינטרנט

3 שנים ago עורך ראשי 0

כיום, כמעט כל אחד מאיתנו מבצע פעולות שונות על בסיס יומי דרך האינטרנט, החל מבילוי ברשתות החברתיות, דרך הזמנת מוצרים אונליין ועד שיחות ופגישות בוידאו. רבים מאיתנו אף צריכים את האינטרנט בשביל לעבוד ולהתפרנס, ועל כן חשוב שהוא יהיה מהיר ויציב, מה שלא תמיד קורה. לכן, חשוב לבדוק תמיד את המהירות שלו באופן קבוע ואנו רוצים לחלוק כמה טיפים לבדיקת מהירות הגלישה באינטרנט בצורה נכונה.

שימו לב בפרט למהירות ההעלאה

אחד המיתוסים הנפוצים אומר שמהירות ההורדה בבדיקת המהירות היא החשובה ביותר ורבים באמת רואים שהיא סבירה ומתקבלת על הדעת. עם זאת חשוב מאד לדעת כי מהירות ההעלאה היא חשובה לא פחות ואם היא נמוכה אנו בהחלט עשויים לחוות בעיות בגלישה.

כבו את המכשירים המיותרים שצורכים אינטרנט

ההמלצה היא להפעיל רק את המחשב או הנייד שמבצעים את הבדיקה לצורך כך ולוודא כי שאר המכשירים שגולשים על אותה הרשת כבויים. הסיבה לכך היא שאנו עושים את ביצוע הבדיקה על מנת לקבל תמונה ברורה של איכות הגלישה שלנו, ובעוד מכשירים נוספים לא מכריעים מה תהיה מהירות האינטרנט (אלא רק משפיעים על מהירות שך פעולות אחרות המתרחשות במקביל), הם לגמרי עשויים להטות את תוצאות הבדיקה.

בדקו בשלושה מקומות שונים

סביר מאד להניח שהתוצאה לא תהיה זהה בשלושת המקומות, אלא דומה. הממוצע שיצא לכם הוא זה שקרוב ביותר למהירות הגלישה העדכנית.

בצעו את הבדיקות באופן עקבי לאורך זמן

אם אתם מרגישים באופן קבוע בעיות בגלישה, מומלץ לבצע סדרת בדיקות באופן עקבי באותה השעה לאורך זמן. רשמו את התוצאות ותוכלו להבין אם מדובר על בעיה נקודתית או כוללת שיש לטפל בה בצורה מיוחדת.

עוד מרחבי הרשת:

בפנטן – להגן על עור תינוקך

יורם קראוס – "טכנולוגיה חדשה תאפשר לנו להשתפר כבני אדם"

עולם הדיגיטל כבר לא מספיק טוב עבור מותגים ולקוחות – כתבה מאת יורם קראוס

דקלה לוי – תכנון מעבדות, דאטה סנטר ומערכות תקשורת

למידע נוסף: דקלה לוי