חכם השעון הזה…

2 שנים ago עורך ראשי 0

השעונים החכמים הפכו לפופולריים ביותר בשנים האחרונות ולא בכדי. הם מציעים לנו מגוון אפשרויות שהופכות את החיים שלנו לנוחים הרבה יותר וזה בהחלט משהו ששווה להכיר. אם גם אתם מתלבטים האם לרכוש שעון חכם – הנה כמה סיבות טובות למה כדאי ללכת על זה. אם בזמן האחרון אתם שומעים את המושג ״שעון חכם״ יותר ויותר זה כנראה בגלל שמדובר באחד ממוצרי הטכנולוגיה המבוקשים ביותר בזמן האחרון. שעונים חכמים זה כלי נפלא שעושה הרבה יותר מלהראות לנו את השעה וזה בהחלט משהו שיכול להקל על חיי היומיום שלנו. שעון חכם הוא הרבה יותר מגאדג׳ט מדליק שהוא בגדר תופעה חולפת. שעונים חכמים איכותיים הופכים את החיים של המשתמשים בהם לנוחים הרבה יותר וזוהי הסיבה שהם מבוקשים למדי ונמכרים במספרים גדולים ברחבי העולם כולו. אם התכונות הללו מעניינות אתכם בהחלט שווה לשקול רכישה.

איך שעון חכם יתרום לכם ליומיום?

כושר גופני

בלי ספק הסיבה החשובה ביותר. שעון חכם איכותי ישפר את הביצועים שלנו באופן משמעותי. הוא יאפשר לנו לעקוב אחר המסלול שלנו באמצעות GPS, יראה לנו מדדים וביצועים במהלך האימון ואחריו ויעזור לנו להתאים תכנית אימונים באופן אישי לפי היכולות שלנו.

תשלומים

אנשים לרוב לא לוקחים את היתרון המשמעותי הזה בחשבון. באמצעות שעון חכם ניתן לבצע תשלומים באשראי ללא צורך בארנק ובכרטיס. נוח במיוחד והופך את כל נושא התשלומים לקל ופשוט מתמיד.

איתור מכשירים אחרים

בניגוד לטלפון או למחשב הנייד שלא תמיד נמצאים בקרבתנו, שעון חכם זה משהו שכמעט תמיד נענוד על היד. כך הוא יכול לעזור לנו לאתר את יתר המכשירים שלנו במקרים של אובדן או גניבה וזה בהחלט חשוב ברגעים הללו.

מחליף את הסלולרי שלנו ברגעי הצורך

השעון החכם בהחלט יכול להחליף את הסלולרי שלנו במידת הצורך. ניתן לענות לשיחות ולדבר דרכו וכן לענות על הודעות. כמובן שמעבר לכך ניתן להתקין על סוגי השעונים החכמים השונים אפליקציות נוספות, מה שמייתר את הצורך בסלולרי צמוד. שעון כושר חכם

שעון חכם מומלץ

חשוב לזכור כי ישנם בשוק לא מעט דגמים ולא כולם נותנים תמורה אמיתית למחיר. אנו רוצים להמליץ כעת על שלושה דגמים מובילים שבהחלט שווה להכיר אם גם אתם מתעניינים ברכישת שעון חכם.

אפל ווטש

מותג אפל כבר הפך ממזמן לשם נרדף לאיכות ולקדמה וזה בהחלט נכון גם לגבי השעונים החכמים שהחברה מייצרת. ישנם מספר דגמים כמובן, אך בגדול כולם מאופיינים בגוף חזק וקשיח שמחזיק מעמד לשנים ארוכות, חיבור פשוט ביותר לסמארטפון ולכל ההתראות וההודעות (כמובן שפועל בצורה אופטימלית עם אייפונים אך מתאים גם למכשירי אנדרואיד בהחלט) ובעיקר מגוון פיצ׳רים שמתאימים לכל המתאמנים באשר הם – החל מספורטאים חובבים ועד לאלו העוסקים בספורט וכושר גופני באופן מקצועי.

שיאומי Mi Smart Band

גם כאן שיאומי שיחקו אותה ובגדול עם דגמים נהדרים במחירים זולים במיוחד. מסך עם תצוגה איכותית ביותר, חיבור פשוט לסמארטפון לשליטה דרך השעון, תמיכה בשישה סגנונות אימון ועוד. אם אתם מחפשים את השעון למתחילים ולא מוכנים להשקעה גדולה בשלב הראשון – זהו השעון בשבילכם.

פיטביט Versa 2

בהחלט דגם נפלא שספורטאים אוהבים במיוחד. הממשק שלו נוח וברור ביותר, הוא מתאים בצורה אופטימלית למרבית מכשירי הטלפון החכם והוא מצויד באפליקציות מתקדמות למדי לניטור וניתוח הביצועים והתוצאות של אימונים. התצוגה נוחה וחדה והמחיר משתלם למדי.

שעון חכם לילדים – אילו אפשרויות קיימות לילדים?

גם ילדים בגילאים שונים יכולים להשתמש בשעון חכם והוציא ממנו את המיטב. האפשרויות הקיימות כיום בשוק נוגעות בעיקר לבטיחות של הילדים ולאפשרות שלנו ההורים לשמור עליהם ולדעת היכן הם נמצאים וכן אלו דגמים המעודדים פעילות גופנית. על הדרך השעונים מצוידים במאפיינים נוספים שהופכים אותם לגאדג׳ט כיפי שילדים פשוט אוהבים וזוהי בהחלט מתנה מצוינת עבורם. למרבה הנוחות ניתן למצוא כיום דגמים מעולים. הנה כמה המלצות שכדאי לקחת בחשבון: שעון חכם לילדים

KidiWatch Pro 2.1

שעון חכם ממותג ונפלא בעיצוב של באטמן או בובות LOL. כאן מדובר על טלפון סלולרי לכל דבר באמצעותו ניתן לתקשר עם הילדים וניתן לתכנת לתוכו 15 מספרים כך שלא כל אחד יכול להתקשר. מעבר לכך הוא כולל GPS מובנה שמאפשר לנו לדעת היכן נמצא הילד.

Vtech Kidizoom DX2

לא רק מכשיר טלפון ו-GPS אלא גם גאדג׳ט מדליק עם הרבה פונקציות נוספות. מצלמות כפולות לתמונות סטילס וסרטונים, אפקטים מיוחדים ומצחיקים ואפילו משחקיים חינוכיים להעשרה.

צמיד פעילות Fitbit Ace

שעון נהדר לילדים חובבי ספורט ולהורים שרוצים לעודד את הילדים פעילות גופנית. הוא מאפשר לעקוב יחד עם הילדים אחר הפעילות הגופנית, מאפשר שליחה של תזכורות לביצוע פעילות גופנית ואפילו נותן תמריצים להשלמה של פעילות ספורטיבית יומית. זמן סוללה מעולה של חמישה ימים ואפילו ניתן להקים חשבון משפחתי משותף ולהפוך את השימוש לחוויה ספורטיבית משותפת.   עוד מרחבי הרשת:

 

מרחבי הרשת:

מטרנה מחברת בין אימהות בחופשת לידה

מטרנה – כתבה באתר דה מרקר