היתרונות בקידום אורגני בגוגל

3 שנים ago עורך ראשי 0

קידום ושיווק של העסק הוא דבר חשוב מאד וכל בעל עסק יודע שאם לא משקיעים בזה יהיה קשה מאד להגדיל את קהל הלקוחות ואת הרווחים מדי חודש. בפרט, חשוב להשקיע בקידום באפיקים דיגיטליים וכך אנו רואים עסקים המשקיעים בקידום ממומן ברשתות החברתיות וכן בקידום הממומן של הגוגל. לצד כל אלו ישנו הקידום האורגני בגוגל, אפיק מוכר פחות, אך כזה שבהחלט יכול להזניק עסקים מסוגים שונים קדימה. הנה כמה סיבות טובות למה כדאי ללכת על קידום כזה.

מיקום מנצח בתוצאות החיפוש

אז מצאתם מישהו שאתם סומכים עליו למשימה של הקמת אתר, ואתם אפילו מקפידים לעדכן אותו על בסיס קבוע, אבל למי שמישהו בכלל יגיע לאתר שלכם מלכתחילה? זוהי המטרה העיקרית של קידום אורגני וכשעושים את זה נכון על ידי הזנת תכנים עם מילות מפתח ואופטימיזציה לאתר ,זה בעצם גורם לכך שהוא יופיע במקומות הגבוהים ביותר בתוצאות החיפוש. כשאתם מגיעים לנקודה הזאת, המשמעות היא הרבה יותר טראפיק ולקוחות חדשים.

שיפור חווית משתמש באתר

כאמור, חלק מהותי מהקידום האורגני הוא שיפור של האתר על בסיס קבוע. בדרך הזו לא רק שגוגל מסמנת אותו כאתר נוח וידידותי יותר לגולשים, אלא שהוא באמת הופך להיות כזה. הגולשים שלכם ירגישו את זה והאתר שלכם יהיה הרבה יותר נגיש וימשוך אליו עוד ועוד לקוחות פוטנציאלים.

לשדרג את הנכס שלכם

האתר של העסק שלכם הוא לא פחות מנכס. קידום אתרים זו דרך להשקיע בו וזה לא שונה באופן מהותי משיפוץ החנות הפיזית שלכם לצורך העניין. נכון שחשוב ליצור תמהיל שיווקי ולבחור בכמה אפיקים שונים, אבל אין ספק קידום אורגני בגוגל זה דבר חשוב שלא כדאי לוותר עליו.