גיבוי ענן באינטרנט – מיהם הספקים הפופולריים ביותר?

2 שנים ago עורך ראשי 0

כוננים נייחים או ניידים? שרתים פיזיים? אולי לשמור את המידע החשוב שלנו בכמה מחשבים? שכחו מכל הדברים האלו, כי היום הדבר החם והחכם בהחלט לעשות הוא לגבות את המידע החשוב שלנו בענן. מדובר על שירות נוח, יעיל ומהיר, אך כדי שנוכל להיות בטוחים שהמידע שלנו מוגן ושמור ושנוכל לגשת אליו בקלות בכל זמן, חשוב לבחור בספקים המובילים והטובים. הנה כמה מהשמות החמים ששווה להכיר.  

גיבוי ענן IDrive

פתרון גיבוי ענן נוח למדי המאפשר לגבות מידע ממספר בלתי מוגבל של מכשירים. ההצפנה והאבטחה היא יוצאץ מן הכלל והממשק הוא בהחלט נוח ויעיל. בניגוד לשירותי גיבוי רבים כאן ניתן לגבות הכל – כולל את הכונן ואת תמונת המערכת. החיסרון היחיד הוא מגבלה של גודל הקבצים.  

גיבוי ענן Acronis

השילוב המושלם בין גיבוי בענן לאבטחת סייבר מתקדמת. ניתן לבצע גיבוי מלא לכל מכשיר וכן לבחור בפתרונות מתקדמים של אחסון בענן. יתרון משמעותי – ניתן לבחור דרגת תשלום ושיטת הצפנה בהתאם. השירות מספק ביצועים יציבים וטובים ומוכיח את עצמו מזה שנים ארוכות.  

גיבוי BackBlaze למתחילים

מערכת שניתן להתקין ממש בקלות וניתן לגבות ללא הגבלה מחשב אחד בלבד. אפשרויות השחזור הן מרובות ולא צריך לשבור את הראש עם חבילות כי ישנה חבילה אחת בלבד. הוא לא מתאים לגיבוי קבצי מערכת הפעלה או קבצים של אפליקציות ולכן זהו פתרון מעולה בעיקר למתחילים ומשתמשים בסיסיים.  

גיבוי נורד לוקר

הצפנה מקומית פשוט מעולה ואפשרות לגיבוי מהיר בשיטת גרירה ושחרור. זהו פתרון מעולה למי שמחפש אבטחה ברמה גבוהה עם הצפנה מקצה לקצה והגישה לנתונים מתאפשרת אך ורק למשתמשים.   שווה בהחלט לנסות ולהתחיל עם אחת מהאפשרויות האלו. עם הזמן תגלו כי הגיבוי בענן הוא הדבר הנוח, היעיל והמשתלם ביותר.

 

 

מרחבי הרשת:

מטרנה – הכי קרוב אלייך אמא , עמוד הפייסבוק של חברת מזון התינוקות המובילה בישראל.