איך לבחור חיפוי קירות לבית?

2 שנים ago עורך ראשי 0
חיפוי קיר הוא תהליך של מריחת שכבת חומר דקה על פני הקיר הקיים. חיפוי קירות הוא תהליך שניתן לעשות בדרכים רבות ושונות. ניתן לעשות זאת עם מגוון חומרים, והוא מגיע בצורות ובעוביים שונים. סוג החיפוי הפופולרי ביותר הוא חיפוי על בסיס צמנט, אותו מורחים על הקיר בצורה רטובה ולאחר מכן נותנים לו להתייבש לפני שהוא מתקשה. סוג זה של חיפוי משמש לרוב לקירות חיצוניים מכיוון שהוא מספק הגנה מפני בליה, ונדליזם, אש וחרקים. לחיפוי קיר יתרונות רבים על פני סוגים אחרים של חיפויי קיר כמו טפט או צבע. הוא עמיד וקל יותר לתחזוקה משתי האפשרויות האחרות. זה גם עוזר להגן על הבית שלך מפני נזקי מזג האוויר ומספק בידוד לפנים הבית שלך. היתרונות בשימוש בחיפויי קירות הם שהם מספקים הגנה, הם חסכוניים, דרישות תחזוקה נמוכות והם מגיעים בצבעים ובמרקמים רבים ושונים.

כמה עולה חיפוי קירות

חיפוי קירות הוא חומר המשמש לכיסוי חיצוני של מבנה. זה יכול להיות עשוי מחומרים שונים כמו עץ, מתכת, פלסטיק וחומרים אחרים. עלות חיפוי קירות תלויה בסוג החומר המשמש לו. עלות חיפוי קירות משתנה בהתאם לסוג בו תרצו להשתמש ולגודל. למשל, חיפוי אבן יהיה יקר יותר מלבנים בשל נדירותו. עץ גם יהיה יקר יותר מכיוון שצריך לחתוך אותו ביד או במכונה, מה שלוקח זמן וכסף. העלות הממוצעת לחיפוי קירות נעה בין 50-100 ש״ח למ"ר לחומרים בלבד (לא כולל עבודה). עם זאת, זה יכול להשתנות בהתאם למקום מגוריכם וכן לסוג החומר שתבחרו.

חיפוי קירות מומלצים – חיפוי עץ

חיפוי קירות מעץ הוא סוג של חומר המשמש לכיסוי קירות חיצוניים של מבנים. זה יכול להיות עשוי ממגוון סוגים שונים של עץ, כגון אורן, ארז או אלון. היתרונות בשימוש בחיפוי קירות מעץ כוללים את האסתטיקה הטבעית שלו ואת העובדה שניתן למחזר אותו ולעשות בו שימוש חוזר. חיפוי קירות מעץ מספק גם בידוד למבנה בו הוא נמצא בשימוש והוא אינו מצריך חומרים נוספים להתקנה. החיסרון בשימוש בחיפוי קירות מעץ הוא שייתכן שיהיה צורך להחליפו כל 10-15 שנים אם המבנה היה בשימוש מתמיד בפרק זמן זה.

לסיכום

כמו שהבנתם חיפוי קירות הוא סוג של אלמנט עיצובי לבית שלכם שיכול להוסיף המון אך חשוב מאוד לבצע אותו בצורה מקצועית ואיכותית. ולכן חשוב לבחור את איש המקצוע בקפידה. הקפידו לראות עבודות של איש המקצוע בעבר ואפילו לדבר עם לקוחות שלו שהוא עבד אצלם הם יתנו לכם את כל המידע שתצטרכו על אותו איש מקצוע והכי חשוב זה לא תמיד לרצות ללכת על המחיר הזול ביותר כי לפעמים הזול עולה ביוקר   עוד אתרים שיעניינו אותך: מטרנה מטרנה – הזמנה מטרנה – יוטיוב מטרנה – אינסטגרם