4 דרכים לשווק את העסק שלך בחינם

6 שנים ago עורך ראשי 0

עסקים ותיקים וחדשים כאחד תמיד צריכים להשקיע בשיווק על מנת להישאר בתודעה של הלקוחות הקיימים כמו גם להיכנס לתודעה של לקוחות חדשים. הוצאות שיווק בדרך כלל עולות כסף רב לעסק במיוחד לאור העובדה שזו הוצאה שצריכה לחזור על עצמה בכל חודש שוב ושוב. לעסקים חדשים, לא תמיד יש את תזרים המזומנים הנחוץ על מנת לעמוד בהוצאות שיווק, לכן החלטנו לכתוב עבורכם את המאמר הבא ולהציג בפניכם 4 דרכים לשווק את העסק שלך בחינם.

עמוד פייסבוק

הטיפ הראשון הוא עמוד פייסבוק עם הפרופיל של העסק, בו אתם מציגים את השירותים שאתם נותנים או את מגוון המוצרים שאתם מוכרים ומידי פעם לעלות פוסט כלשהו על פעילות העסק או על נושא שקשור בעסק. למשל מאמן כושר אישי יעלה פוסט על תזונה נכונה, אדריכל יעלה פוסט על מספר טיפים לעיצוב ושיפוץ הבית וכדומה. נוכחות ברשתות החברתיות כיום היא בגדר חובה עבור עסקים היות ויש בה טראפיק גבוה, בעיקר ברשתות חברתיות כמו רשת הפייסבוק.

פרופיל אינסטגרם

כמו עמוד הפייסבוק גם פרופיל באינסטגרם הוא חינמי וחיוני מאוד בזמננו. אל פרופיל האינסטגרם נוכל לעלות תמונות ותיעודים שונים מחיי העסק שלנו. כך למשל אם ניקח שוב את מאמן הכושר בתור, הוא יעלה לפרופיל האינסטגרם שלו תמונות מאימונים שונים שאותו הוא ביצע עם מתאמנים שלו או אפילו סרטונים בלייב של אימונים.

מבצעים

רוב הלקוחות מונעים ממחירים והדמנויות קנייה שווה. לכן, אם נעשה מבצע על שירות או מוצר אותו אנו מספקים הדבר באופן אוטומטי ימשוך אלינו לקוחות חדשים.מאמן הכושר לדוגמא הוא יוכל לפרסם בעמוד הפייסבוק או האינסטגרם שיעור נסיון חינם, או כרטיסיה למספר אימונים במחיר מוזל, דבר שיקשור את הלקוחות אליו למספר אימונים.הזדמנות שבה יוכל להוכיח את עצמו מבחינה מקצועית וכך למגנט אליו מתאמנים נוספים בשיטת ״מפה לאוזן״.

אירועים

אירוע עסקי או הפנינג הוא תמיד דבר שהלקוחות שלנו או לקוחות חדשים ופוטנציאליים יהיו שמחים להיות מוזמנים אליו, זהו דבר שלא חייב לעלות לעסק שלנו כסף רב והוא עלול ליצור באז סביב מעולה. אימון רב משתתפים בפארק או גן מסוים ימשוך קהל רב של לקוחות חדשים וישמר לקוחות ותיקים.

 

למידע נוסף:

קפסולות אספרסו  – מבית נספרסו
מכונות קפה – נספרסו