4 גאדג'טים שישדרגו לכם את הבית

6 שנים ago עורך ראשי 0

גאדג'טים הם בדרך כלל טרנדים וחידושים טכנולוגיים שכל מטרתם היא לשפר את חיי המשתמש. בדרך כלל מדובר על פטנט שמטרתו לשפר מוצר קיים או חידוש טכנולוגי בעל פיתוח חדשני כמו רחפן מצלמה. גאדג'טים יכולים להיות רעיון מצוין למתנה או סתם פינוק עבור אדם קרוב.

במאמר הזה אספנו עבורכם 4 גאדג'טים לבית שכל מטרתם היא להקל או להתריע על בעיה.

 

 הנה 4 גאדג'טים שהם חובה בכל בית

 

פעמון אינטרקום ומצלמת וויפיי

גאדג'ט שכל מטרתו היא לשמור על בני הבית. מתאים במיוחד בבתים בהם נשארים ילדים לבד, כאשר לא מעוניינים שהם יפתחו את הדלת לזרים. זהו פעמון חכם עם מצלמה, המחובר לוויפיי הביתי, המאפשר צפיה דרך הטאבלט או הטלפון הנייד במבקר שנמצא מעבר לדלת.

לפעמון מס' פונקציות כמו צלצול רם של כ – 90 דציבלים, מצלמה בעלת זווית של 120 מעלות, חיישן ראיית לילה עד 5 מטרים, אינטרקום מובנה, כשאפשר לשוחח עם המבקר כאשר הדלת סגורה.

 

רמקול בצורת כלי לעציץ

אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאתם אוהבי-מוזיקה,וכמעט באורח טבעי, אוזניות בלו-טות' מפנקות כבר יש ברשותכם,  אבל בהיבטים של אסתטיקת הבית, עדיין חסר לכם איזה רמקול-גאדג'ט שלא צריך בהכרח להניח על השיש כשהו סבוך בכבלים.

אולי אתם מארחים בגינה ומערכת הסראונד שלכם לא מותקנת בחוץ. יש לנו את הגאדג'ט המושלם עבורכם, זהו רמקול בלוטוס שיתחבר להתקנים שלכם ותוכלו לשמוע את המוזיקה שלכם דרכו. הוא חבוי בתוך עציץ דקורטיבי, חסין למים, המאפשר האזנה של עד 90 דציבלים. זמן עבודה של הסוללות עד 10 שעות, זמן טעינה כ – 4 שעות. בעציץ קיימת אפשרות להדליק את נורות הלד, מה שהופך את הבילוי בגינה לנעים, שליו ורגוע.

 

אזעקת חיישן לדליפת מים

מי לא מכיר את הימים האלה שמרקורי כנראה נמצא בנסיגה, אתם חוזרים הביתה ומכונת הכביסה הציפה את כל החדר? או הילד הלך לשירותים באמצע הלילה, התעוררתם בבוקר וכל השירותים מוצפים? עם הגאדג'ט הזה, זה לעולם לא יקרה יותר. אזעקת חיישן לדליפת מים, לשימוש באזורים עם פוטנציאל דליפת מים כמו: חדרי אמבטיה, שירותים, ליד מכונת הכביסה, מרתפים או בכל מקום שאתם חוששים שיהיה פיצוץ של צינור, אפילו בתוך הארון של המטבח. שימוש בחיישן לדליפת מים יכול למנוע נזק נרחב ולהתריע לפני שהבית יוצף. זהו גאדג'ט קטן שכדאי למקם אותו באזורים מועדים לפורענות, עם נגיעה לרצפה שיכול למנוע מכם הרבה עגמת נפש.

 

מכשיר למדידת טמפרטורת המים

לא פעם אנחנו שומעים סיפורי זוועה על הורים שפתחו את הברז כדי למלא אמבטיה לתינוק והמים היו רותחים, או התחלתם למלא אמבטיה ובדיוק מישהו צלצל בדלת ורצתם לפתוח, עד שחזרתם חצי אמבטיה התמלאה אבל המים קפואים. אז כדי למנוע את הבזבוז או לכדי למלא אמבטיה בטמפרטורה המדויקת לכם, אנחנו ממליצים להתקין את מד הטמפרטורה האלקטרוני המגיע עם צג נורות לד, קל התקנה או הסרה ומתאים במיוחד להורים לתינוקות וילדים.

 

למידע נוסף:

קפסולות אספרסו  – מבית נספרסו
מכונות קפה – נספרסו