3 סיבות למה אתם חייבים פלייסטיישן בבית

5 שנים ago עורך ראשי 0

בעידן הניידים החכמים, נדמה שכל דבר זמין לנו בנייד הקטן הזה שלנו. אנחנו מתעדכנים בחדשות, משחקים במשחקים שונים ומשונים, מדברים, מתכתבים וכן הלאה.

ולמרות זאת, גם המכשירים הקטנים הללו לא יכולים להשתוות למכשיר הפלייסטיישן וסוני פלייסטיישן 4 במיוחד. למה? כי הוא החדש ביותר.

אמנם פלייסטיישן 4 יצא בשנת 2013, משמע לפני 5 שנים, אך הוא לא מפסיק להתעדכן ולעדכן את עצמו. בשנת 2016 יצאו שני מודלים של סוני פלייסטיישן 4 הנקראים פלייסטיישן 4 פרו ופלייסטיישן 4 סלים והם אכן יותר מעודכנים לטכנולוגיה העכשווית.

למפרט של כל סוגי הסוני פלייסטיישן 4 וסוגי חבילות שונים כנסו כאן

אז כמו שיש לכם את הסלולרי שלכם, הנה הסיבות למה אתם חייבים סוני פלייסטיישן 4 משלכם-

  1. מפר שיעמום, מעביר את הזמן- כן, גם אם לא נודה בזה, לכולנו לפעמים משעמם מעצמנו. אז אנחנו שומעים את הקול של אמא בראש שאומר 'אז תקרא ספר', אבל אנחנו יודעים שלא בא לנו ספר. הפלאפון כבר מכאיב לכם בעיניים ואתם לא רוצים לאמץ אותן יותר מדי. פלייסטיישן היא הקונסולה האולטימטיבית להפר את השעמום.

לקונסולה יש מגוון רחב של משחקים, בכל קטגוריה שרק תחשבו עליה. בין אם בא לכם משחק אסטרטגיה טוב או לירות בחייזרים, סוני פלייסטיישן 4 קיים בדיוק בשביל לזה.

  1. הטכנולוגיה המתקדמת ביותר- אם אתם מתלבטים בין האקס בוקס המפורסם של מייקרוסופט לסוני פלייסטיישן 4 ולא יודעים מה לבחור, דעו כי מבחינה כלכלית, סוני פלייסטיישן 4 משמעותית זול יותר מהאקס בוקס, אך לא נופל מרמתו. להיפך, הוא מתעלה עליו.

הפלייסטיישן לא מפסיק להתעדכן, להוציא שידרוגים ולעדכן את קהל המעריצים שלו מתי תגיע הקונסולה הבאה.

  1. תומך כל הטלוויזיות- עכשיו, כשכל הטלוויזיות משדרות באיכות גבוהה, הפלייסטיישן הבין כי הוא צריך לשמור על טיב האיכות וליישר קו עם מייצרי הטלוויזיה והטכנולוגיות שברשותם. לכן, גם אם יש לכם בבית את הדבר הבא בטלוויזיות- הלא היא טלוויזית ה4K, דעו כי סוני פלייסטיישן 4 תומך גם בטכנולוגיה החדישה הזאת.

כמו שראיתם, לא הועלה פה נושא המשחקים, לא דובר על הפן החברתי. אלה הנתונים היבשים מדוע אתם חייבים שתהיה אצלכם בבית קונסולה של סוני פלייסטיישן 4. ואם לדבר על הנתונים המגרים, דעו כי הקונסולה מסייעת בחידוד הריכוז שלכם, מחדדת ריבוי משימות ועובדת על כישורים בין אישיים כאשר מדובר במשחק חברתי או משפחתי.

היא (הקונסולה) גם מסייעת לך להכיר אנשים חדשים מרחבי העולם במשחקי רשת מעניינים, כשהמפורסם מכולם הוא הפורטנייט. כמובן, משחקי הרשת של סוני פלייסטיישן 4 קיימים בכל קטגוריות המשחק ורק מחכים לכם.

 

מרחבי הרשת:
הרבלייף – חיים טבעיים יותר
מארק היוז – מייסד הרבלייף
הרבלייף תעניק חסות לספורטאים מצטיינים
הרבלייף מציגה: אבקת חלבון למגזר הדתי
הרבלייף – הסטוריה ותרומה לקהילה