סובארו פורסטר SUV משפחתי אבל גם חיית שטח

3 שנים ago עורך ראשי 0

רוב רכבי הSUV מטעים במראם וגורמים לרושם מטעה שהם רכבי שטח חייתיים שיעברו לכם תנאי שטח קשים של חולות, בורות ואף בוץ אך בפועל 90% מרכבי ה SUV המיובאים נכון לשנת 2021 לישראל אינם מתאימים כלל וכלל לשטח, לא במבנה המתלים שלהם, לא במרחק הגחון שלהם מהקרקע ובטח ובטח לא ביכולות ההנעה הכפולה, אבל מתוך עשרת האחוזים הנותרים ישנו רכב אחד מאד מיוחד, הוא שילוב מושלם של רכב משפחתי עם יכולות שטח מרשימות והוא הסובארו פורסטר.

בכתבה זו נעסוק ביתרונות של הסובארו פורסטר אבל גם בחסרונות ויש כאלו כך שאם תחליטו ללכת על רכב SUV שגם מציג יכולות שטח ההחלטה שלכם תהיה מושכלת יותר.

סובארו פורסטר יתרונות

הסובארו פורסטר הוא רכב מאד פופולארי בישראל כאשר הפופולאריות שלו אפילו עלתה שלב כאשר דגם ה z נכנס לארץ שהוא דגם הזול יותר עם פחות מערכות ושדרוגים, אבל למה הפורסטר כל כך פופולארי?

הנה כמה סיבות המציגות את יתרונותיו:

  • הוא אמין כמעט כמו כל רכב יפני אחר – סובארו מאז ומעולם הייתה נחשבת ליצרנית רכבים אמינים ביותר, המנועים היפנים מעולם לא אכזבו וגם אלו של סובארו.
  • יכולות שטח מרשימות ביותר ביחס להיותו רכב בקטגוריית SUV – הסובארו פורסטר מציג יכולות מרשימות ביותר בשטח, הוא בנוי נכון, מרחק הגחון שלו עומד כמעט על 22 ס"מ, המתלים שלו מתאימים לתנאי שטח וזוויות קשות, הוא ניחן בהנעה כפולה תמידית ובדגמים החדשים יש גם מערכת X-Mode שמסייעת בנעילת הגלגלים בעת ירידות חדות ואף בחולות או בבוץ כשהדיפרנציאל קצת מפריע לצאת ממכשולים.
  • נחשב לרכב עם בטיחות גבוה גם במבחני הריסוק שעשו לו – הסובארו פורסטר בעל ציוני בטיחות גבוהים יחסית גם במבחני הריסוק שעשו לו על הדגמים הקודמים וגם בזכות שלל המערכות שהכניסו בדגמים האחרונים.
  • רכב משפחתי מעולה מרווח מאד עם תא מטען גדול – יחד עם כל יכולות השטח המרשימות שהפורסטר עולה על הכביש תיהנו ממנו גם כרכב משפחתי מעולה עם נסיעה חלקה ומהנה לכל המשפחה במיוחד המרווח שהוא מאפשר וגודל תא המטען שלו.

חסרונותיו של הסובארו פורסטר: