למכור באמזון

6 שנים ago עורך ראשי 0

אחד הטרנדים החמים ביותר כיום ברשת האינטרנט בקרב ישראלים רבים הוא למכור באמזון, בעיקר דרך השירות אמזון FBA. יזמים ישראלים רואים את הפלטפורמה של למכור באמזון דרך מצוינת למנף את העסק שלהם, בין אם מדובר בעסק חדש ובין אם ותיק שמייצר מוצרים למכירה. אין ספק ששיטות המכירה המסורתיות בהן אנו הולכים פיזית לחנויות ברחוב או במרכזי קניות על מנת לרכוש מוצרים הולכות ודועכות זאת משום שחלק ניכר מהקניות היום נעשה ברשת האינטרנט. כאשר אנו מדברים על קניות ברשת האינטרנט אנו מתכוונים כמעט לכל סוג של קניות הלך מצרכים לבית כגון ירקות, אוכל וכדומה, דרך רכישת בגדים, רהיטים וכל המוצרים שהקימעונאות המסורתית מציעה לנו בחנויות ברחובות ומרכזי הקניות.

למה המכירה באמזון היא אפקטיבית?

המכירה באמזון נחשבת לאפקטיבית וטובה עבור הסוחרים היות והיא מתבצעת על הפלטפורמה של אמזון. מה זה אומר? שאמזון הם אלו שאחראים למעשה על כל תהליך הרכישה של המוצר על ידי הלקוחות החל משלב השיווק בו המוצר מופיע באתר אמזון, דרך האריזה והמשלוח של המוצר ועד ההגעה לבית הלקוח כולל תלונות, שירות לקוחות והחזרות במידה ויש, הכל מתבצע על ידי אמזון, מה שנותן בטחון ללקוחות שחברה גדולה כמו אמזון עומדת מאחורי המכירה.

איך זה עובד בעצם?

אז כל שעלינו בתור סוחרים לעשות הוא לשלוח את המוצרים שלנו למחסנים של אמזון ומשם הם דואגים ליתר. לאמזון יש כבר את כל התשתית של מערך ההפצה והשירות והם דואגים לכל שלב בשרשרת האספקה עד לבית הלקוח כפי שכבר ציינו. לנו בתור היצרנים למעשה נותר רק לאסוף את הכסף שנרוויח מהמכירות. בנוסף, עבור השימוש במערך השיווק וההפצה של אמזון אנו נשלם להם עמלה כלשהי עבור המכירות שהם עושים עבורנו.

מרחבי הרשת:
יורם קראוס – מטפס ההרים שבונה את משרדי החברות הגדולות בעולם

יורם קראוס – טוויטר
יורם קראוס – Linkedin