האם תקופת הקורונה היא התקופה הנכונה לקנות בה רכב?

4 שנים ago עורך ראשי 0

תקופת הקורונה סיפקה לנו את המשבר הכלכלי הכי גדול שזכור לדורנו, בכל העולם כלכלות שלמות נכנסות למיתון וקורסות תחת אחוזי האבטלה הגבוהים שנגרמו כתוצאה מסגירת עסקים בתחומי התיירות, האירועים, המסעדנות וכ"ו, השאלה האם לקנות רכב בתקופה שכזו דווקא יכולה להפתיע אתכם, המשיכו לקרוא ותגלו למה.

בכתבה זו נעסוק בשאלה האם זוהי תקופה טובה לקנות בה רכב, נענה על השאלה ונסביר למה בדיוק.

אז לקנות רכב בתקופה זו או לא?

אם תקופה זו לא הסבה לכם נזק כלכלי אז הרי שהיא תקופה בעלת פוטנציאל גבוה במיוחד בה יש מציאות שלא תוכלו לפגוש בימים רגילים.

מה הכוונה? ובכן המשבר הכלכלי פגע באופן רחב על המשק, אנשים רבים איבדו את פרנסתם, חברות נפגעו קשה או שלחילופין פשטו רגל והתוצר הלאומי צנח למחוזות שבני דורנו לא רגילים לראות אותו במצב זה.

מה זה קשור לרכישת רכב? כשהמצב במשק קשה ויש חברות גדולות בקשיים כלכליים ואנשים פרטיים שאיבדו את פרנסתם אז בתור חלק מניסיון התאוששות חלקי הם ינסו למכור את הרכבים שלהם (במקרה של חברות גדולות להחזיר את צי הרכבים שלהן לחברות הליסינג) כך שהשוק פתאום מוצף ברכבים יד שנייה שבעצם הביקוש ירד וכמו בכל תחום בו יש היצע יותר מביקוש המחירים צונחים לרצפה גם אם לא על פי מחירון רשמי, אותו אדם או עסק שרוצה למכור את הרכב מהר מאד יבין שההיצע גדול מהביקוש וכדי להתעלות ולמכור בכל זאת את הרכב יצטרכו להתפשר על המחיר ופה ההזדמנות שלכם נכנסת לתוקפה, אם יש ברשותכם את הממון ברגע זה, חפשו רכב העונה על דרישותיכם והתמקחו על המחיר.