גיבוי בענן – יתרונות השימוש בשירות

5 שנים ago עורך ראשי 0

חוששים לאבד מידע שנמצא במחשב האישי או העסקי?

יש סיבות רבות לכך שהמידע שלכם מהמחשב יכול בן רגע להיעלם: וירוסים, תקלה בחומרה, הפסקת חשמל, הצפת מים שפוגעת במחשב, מחיקה בטעות מהשרת, גניבת המחשב ועוד. איש אינו שמח לאבד מידע חשוב שנאגר על-גבי המחשב, וכדי למזער נזקים אתם חייבים להבטיח לעצמכם גיבוי מלא שלהם. כבר קרו מקרים שבהם אנשים איבדו נתונים חשובים ומוטטו עסקים שלמים רק משום שלא היה להם גיבוי במחשב, בין מחמת חוסר מודעות לעניין, בין עקב זלזול, ובין מעצם קיומה של מין תחושה של "לי זה לא יקרה". וברגע האמת? הכל נעלם, נגוז, נדם. כדי שאתם תהיו מוגנים ממצב לא נעים שכזה, בחרו בשירות גיבוי בענן. גיבוי בענן הוא למעשה גיבוי כל הקבצים החשובים שלכם במקום מאובטח. תוהים מה היתרונות ולמה כדאי לכם לקבל שירות גיבוי בענן? הינה מספר דברים שכדאי להפנים כי השקעה בגיבוי יכולה להציל לכם מידע שלם וחשוב.

יתרון מספר אחת: גיבוי קבצים, שרתים ותוכנות

נניח שכתבתם קבצים חשובים שקשורים לחייכם האישיים או לעבודה. נניח שהתקנתם תוכנה בכסף ואתם לא רוצים שהיא תיעלם. כדי להגן על כל אלה יש צורך בגיבוי מלא שיבטיח לכם שהקבצים, השרתים והתוכנות לא ילכו לאיבוד כי הם מוגנים בדיוק כמו אדם שצועד ביום גשם זלעפות תחת מטרייה עטוף במעילו.

שני יתרונות נוספים: שחזור גרסאות גיבוי קודמות, עלות נמוכה

רוצים לשחזר גרסה מסוימת מהגיבוי שכבר עשיתם ב"גלגול הקודם"? הינה לכם גיבוי שיבטיח גם שחזור מלא של האוצרות הקודמים שלכם. ולבל נשכח את המחיר. גיבוי בענן הוא עניין ששווה לכל כיס. תחשבו על גלגל ההצלה שהגיבוי מבטיח לכם ותבינו את הערך האמיתי שלו בעד סכום שכל אחד יכול לעמוד בו.

עוד אתרים שיעניינו אותך:

עופר איתן – על חברת טכנולוגיית השייווק שהונפקה בבורסה של טורנטו