תוכנת Thinkercadמהי?

3 שנים ago עורך ראשי 0

אם אתם בשלב התחלתי בעולם ההדפסות תלת המימד סביר מאד להניח שתרצו ליצור דגמים של מוצרים שאתם עיצבתם ותכננתם מאפס, הרי כל העניין בהדפסת תלת מימד היא שכל אחד יכול להיות הממציא והמוציא לאור של המוצר של עצמו… אבל איך תעשו זאת בלי לשלם מאות שקלים למנוי של תוכנות עיצוב מעולות? באמצעות Tinkercad כמובן!! תוכנת עיצוב תלת מימד חינמית המאפשרת לכם ליצור מוצרים מאפס. בכתבה זו נעסוק מהי בכלל תוכנת Tinkercad למי היא מתאימה והאם אפשר ליצור בה הכל, מה השלב הבא שלה ועוד.

Tinkercad זה בחינם

תוכנת Tinkercad היא תוכנת עיצוב תלת מימד מבית AUTODESK היא נחשבת כקרש המקפצה הגדול והפופולארי ביותר לכל חובבי ההדפסה התלת ממדית בעולם וגם פלטפורמה בה תמצאו עיצובים והשראות של מעצבים אחרים שהחלו בדיוק כמוכם בתוכנה החינמית.   Thinkercad היא תוכנה המתאימה בעיקר לחובבנים ומתחילים בעולם עיצוב המוצרים ודי מוגבלת ביכולות שלה ביחס לתוכנות המקצועיות זאת בעיקר בגלל שהיא משתמשת בצורות מוכנות מראש כדי ליצור את הצורה הסופית בעוד התוכנות האחרות משתמשות בהרבה אלמנטים ואפקטים אחרים המקלים את אפשרויות היצירה, אך ביחס לכלי חינמי ואם אתם מספיק יצירתיים בראש תוכלו ליצור כמעט הכל ב Thinkercad רק על ידי שימוש בצורות קיימות.   איך לומדים לעבוד ב Thinkercad? – הכל נמצא ברשת.. מאות אלפי סרטוני הדרכה ביוטיוב, קורסים בעלות של כמה עשרות שקלים ב udemy וגם הדרכות בתוכנה עצמה, יש אזור שלם של הדרכות והצגת פיצ'רים חדשים בעדכונים אחרונים.   לסיכום – אם אתם חדשים בעולם ההדפסות התלת ממדיות אל תמהרו לרכוש תוכנה יקרה, התחילו ליצור, תראו אם זה באמת התחום שמסקרן אתכם ואז דלגו שלב. מרחבי הרשת:

בפנטן – להגן על עור תינוקך, הכנסו לאתר בפנטן הרשמי מכונת קפה מקצועית – אל תתפשרו על הקפה שלכם  משחת בפנטן – לבריאות העור