פינישים להדפסת תלת מימד

3 שנים ago עורך ראשי 0

אם יצא לכם בעבר לעשות מודלים במדפסת תלת מימד אתם בטוח מודעים לכך שלא משנה על איזה איכות תדפיסו ולא משנה באיזה חומר תשתמשו תמיד אבל תמיד יהיה צורך בפינישים למודל המודפס, בין אם זה באופן אגרסיבי או בין אם שיוף קל עם נייר שיוף עדין יעניק את הפתרון. בכתבה זו נביא בפניכם כמה טיפים לגימור יפה וחלק של מודלים שהודפסו במדפסת תלת מימד כדי שתוכלו ליהנות ממוצר מוגמר חלק ויפה.

דברים שנצטרך

  • סכין פיסול – באמצעות סכין הפיסול נסיר חתיכות גדולות של חומר שהצטברו במקומות שאינם צריכים להיות, היתרון בעבודה עם סכין זה שהוא מאד חד וחזק וקל להסיר באמצעותו את אותן חתיכות מאשר לעבוד עם סכין יפני לדוגמא, רק דאגו לשמור על הידיים החלקה קטנה של הסכין אל עבר היד שלכם יכולה להסתיים בצורה מסוכנת או כאובת מאד.
  • נייר שיוף עדין מאד – באמצעות נייר שיו זה נחליק את הפגמים הקטנים למצב של משטח חלק.
  • פריימר ספריי פילר – ספריי פרימייר שיכול לעשות גם מילוי לחריצים קטנים ומשקעים על פני הדגם, שימו לב כי אם הדגם איננו בצבע של הספריי תצטרכו לאחר מכן לעשות השלמת צבע.

ההליך – הדגם זה עתה יצא ממכונת ההדפסה, עברו עליו ובדקו אם יש חתיכות גדולות של חומר במקומות שלא צריכות להיות אם כן הסירו עם הסכין אם לא עברו לשלב הבא והוא חיפוש אחר חריצים קטנים ושקעים שצריך ליישר עם שטח הדגם, בטוח שמצאתם כאלו… רססו קצת מספריי הפילר, תנו לו להתייבש ואז שייפו עם נייר השיוף למראה חלק, אם יש צורך בסיום הליך זה צבעו את הדגם.   מרחבי הרשת:

בפנטן – להגן על עור תינוקך, הכנסו לאתר בפנטן הרשמי מכונת קפה מקצועית – אל תתפשרו על הקפה שלכם משחת בפנטן – לבריאות העור