פייסבוק תאפשר רכישה ישירה של מוצרים מהדפים העסקיים

שנה 1 עורך ראשי 0

פייסבוק הודיעה השבוע, כי היא מאפשרת רכישה ישירה של מוצרים מהדפים העסקיים הנמצאים ברשת החברתית.

בחודשים האחרונים האופציה החדשה הייתה תחת הרצה בקרב מספר קטן יחסית של עסקים קטנים, ולאחר שההרצה הסתיימה בהצלחה, החליטה פייסבוק להשיק את השירות באופן רשמי לכל העסקים.

המטרה המרכזית של פייסבוק במהלך שכזה היא לשדרג את שירותי החברה משירות פרסום רגיל לעסקים לסביבת מכירות וירטואלית שבה ניתן לרכוש מוצרים באופן ישיר.

אחת היוזמות החדשות של פייסבוק היא השקת שירות מודעות שצפוי להתחרות באתרים כדוגמת יד2.

יוזמה נוספת היא הרחבת שירות הצ'טבוט הפףועלים באמצעות המסנג'ר. כיום פייסבוק כבר מפעילה ממשק לאפשרות הפעלת צ'טבוט של חברת אי.ביי, שמאפשר רכישה ישירה דרך האפליקציה של פייסבוק.

עד כה דווח כי מדובר על חווית שימוש ייחודית למדי והביקורת של המשתמשים השונים הינה חיובית מאוד.

בין החידושים השונים שמאפשרת פייסבוק באמצעות רכישה ישירה של מוצרים: קביעת פגישות, רכישת כרטיסים למופעים, הזמנת אוכל ממסעדות או ריכוז המלצות על פני מפה אזורית.

השירות החדש של פייסבוק מציע את השירות בחינם לבתי העסק.

המטרה להרוויח מהשירות באמצעות מכירה של מידע עסקי שמגיע מאפליקציות שונות של המשתמשים.

מבחינת פייסבוק זוהי רק התחלתו של תהליך. במשך הזמן החברה תשפר את השירות המדובר ותנסה למשוך כמה שיותר משתמשים לשירות הרכישות המקוון שהיא מציעה.

ככל שיותר משתמשים ישתמשו בשירות זה, כך תוכל פייסבוק להסיק תובנות על המשתמשים וזאת תמכור אותם לבעלי העסקים.

בשלב זה נראה כי פייסבוק מתחילה לתת פייט של ממש לגוגל בנושא הרכישות המקוונות ונראה כי טרם נאמרה המילה האחרונה בתחום.

מה שבטוח, שמי שבהחלט ירוויח מכך הם המשתמשים שחוויית הקניות שלהם הופכת ליותר ויותר פשוטה.