החידושים שמציע לנו וואטספ

7 שנים ago עורך ראשי 0

וואטספ שכבשה בסערה את מקומה כאפליקציית המסרים המידיים הפופולארית ביותר בעולם דואגת תמיד לשיפורים מיוחדים באפליקציה שהופכת ליותר ויותר נוחה וכמובן שיותר שימושית.

החברה הוסיפה לאחרונה מספר חידושים כדוגמת: תא קולי, כתב בפונט אחר וכן גם כתיבה בכתב נטוי וכן גם את האופציה של הדגשת טקסט וכן גם את האפשרות של התראה על כך שהודעה צפויה להגיע, במיוחד אלו הודעות של קבצים גדולים כדוגמת סרטוני וידיאו.

מבחינת ההודעות הקוליות, זה מזכיר לנו את התא הקולי הישן והטוב. כאשר מתקשים למישהו והוא אינו עונה, ניתן כעת לבטל את הפעולה, להתקשר בשנית או ללחוץ על כפתור שמקליט הודעה קולית.

כך שמי שרוצה להקליט הודעה קולית פשוט צריך ללחוץ על הכפתור הרלוונטי כמו ששולחים הודעות קוליות באופן רגיל בוואטספ.

אפשרות נוספת הוא שימוש בפונט מיוחד שבו משתמשים אם רוצים לבצע ציטוט של משפט ולהראות את השוני לעומת הכתב הרגיל.

כל מה שצריך לעשות במקרה הנ"ל זה להוסיף שלושה גרשיים לפני ואחרי הטקסט שלו רוצים לשנות את הפונט.

בשלב זה התוספת עובדת בעיקר כאשר כותבים באנגלית במכשיר הרגיל אולם אם כותבים בעברית לא ניתן לראות גרסא זאת. לעומת זאת, במידה וכותבים במחשב האפשרות כן תעבוד.

האפליקציה גם מאפשרת לרשום בפונט נטוי כאשר רושמים בקו תחתון לפני ואחרי הטקסט וכן יש גם אפשרות להדגיש את הטקסט באמצעות כוכבית לפני ואחרית הטקסט.

התוספת המדוברת הנוספת היא ששולחים הודעה שהיא בדרך אליכם אך עדיין לא הגיעו למכשיר. כך שרואים בתמונה שוב "ממתין להודעה. זה יכול לקחת קצת זמן".

אין ספק שוואסטפ הופכת להיות אפליקציה שימושית מאוד והופכת את התקשורת המיידית לקלה בהרבה וכמות המשתמשים באפליקציה רק הולכת וגוברת.